Amigo lansează “Energie, Nu Vorbe”, o campanie de comunicare pentru cei care n-au timp să stea

Amigo, cafeaua instant emblematică a românilor și liderul în categoria de cafea instant (pure soluble), lansează noua campanie de comunicare „Energie, nu vorbe”, pentru toți cei care sunt mereu contra cronometru și lucrează sub presiunea timpului.

Marius Meleșteu, Director General Strauss România Centrală și de Est, explică: “În 1982, cafeaua instant Amigo intra în ritualul zilnic al tuturor românilor. 23 de ani mai târziu,  Amigo continuă să fie un expert al energiei, comunicat în noua campanie printr-un stil actual, modern. Rămâne cafeaua de tradiție, cu origini braziliene, dar Amigo încarcă azi cu energie pe cei care lucrează sub presiunea timpului și a sarcinilor și nu mai găsesc timp pentru necesara pauză de cafea. In spoturile TV, am ales să ilustrăm presiunea permanentă a timpului în 3 tipologii de profesii, jurnalistul, brutarul, curierul. Campania Energie, nu Vorbe amintește românilor că energia le este atât de accesibilă atunci când au cea  mai mare nevoie și cel mai puțin timp.”

În platforma de comunicare „Energie, nu vorbe” urmează să fie portretizate și descoperite povești ale românilor pentru care simțul datoriei, impus de profesia aleasă, este mai important decât confortul personal.  Aceștia sunt oamenii prezenți în viața noastră prin ceea ce fac zi de zi și a căror muncă are un impact pozitiv asupra noastră.

Pentru ilustrarea cât mai realistă a ritmului și mediului de lucru al fiecăreia dintre profesiile alese, echipa de marketing a făcut o cercetare etnografică prin care a observat o zi de lucru a unor reporteri, brutari și curieri, timp de mai multe săptămâni.

Campania Amigo – centrată în jurul mesajului „Energie, nu vorbe” – s-a lansat pe TV și urmează să fie comunicată și pe Social Media, Online, OOH, automate de cafea și prin proiecte speciale.

Regia spoturilor TV este semnată de Bo Platt și au fost realizate de casa de producție MME.

Echipa Strauss: Răzvan Mircea (Marketing Director), Mădalina Mitru (Group Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager), Lucian Nistoroiu (Brand Manager).

Echipa McCann:  Adriana Pașcan (Creative Director), Cristina Calotă (Copywriter), Ionuț Coandă (Art Director), Dana Hogea (Client Service Director), Ana Miculescu (Account Director), Carmen Marin (Senior Account Manager), Ana Fara (Account Junior); Bianca Mănescu (Strategic Planner), Diana Ceaușu (Head of Strategy), Producție AV și Photo: Tiberiu Munteanu, Oana Ioan, Alexandru Platon, Roxana Zaharia; Online MRM: Ana Dumitrescu (Senior Account Executive), Mihai Țițirig (Copywriter), Alina Nechita (Art Director);  PR McCann PR: Andreea Leonte (Creative & Strategy Director), Ioana Gliția (Account Director), Adriana Brutaru (Senior Account Executive), Echipa Media – Starcom: Marian Petcu  (Planning Director), Dinu Maftei (Communication  Manager), Alexandra Iordăchescu (Digital Strategist), Ioana Giosan (Project Manager).

Foto credit: MCCANN PR

Lasa un comentariu aici!

One thought on “Amigo lansează “Energie, Nu Vorbe”, o campanie de comunicare pentru cei care n-au timp să stea

  • iunie 18, 2015 at 12:50 pm
    Permalink

    An 65 ani de 43 ani folosesc nes Amigo dimineta o cafea si la ora 13 a doua ma simt perfect dupa cele doua cafele lucrez toata ziua sint mester popular ,pina la pensie am fost asistenta de farmacie.

    Reply

Lasă un răspuns