ANALIZĂ „Sunt celebru, scoate-mă de aici!” – lider de audienţă în fiecare seară de la debut! Care a fost maximul de cifre atins?

În prima săptămână de difuzare a reality show-ului „Sunt celebru, scoate-mă de aici” PRO TV a fost lider de audienţă în fiecare seară de difuzare.

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiză a cifrelor de audienţă înregistrate în fiecare seară de difuzare a show-ului pe intervalul orar 20:30-22:30 la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

Primul episod (16 februarie) a înregistrat cea mai mare audienţă, mai exact 18.4% rating şi 38.2% cota de piaţă, iar apoi trendul a fost în scădere, mai puţin în ziua de duminică (22 februarie) când audienta medie calculată a fost din nou în creştere – 13.6% rating şi 25.9% cota de piaţă.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

RATING%  16 -22 februarie 2015 – PUBLICUL COMERCIAL

Audiente TV 16-22 feb 2015 Sunt celebru scoate-ma de aici - publicul comercial (1)

 

SHARE% 16 -22 februarie 2015 – PUBLICUL COMERCIAL

Audiente TV 16-22 feb 2015 Sunt celebru scoate-ma de aici - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţieTV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESTE SI:

Lasa un comentariu aici!

Lasă un răspuns