Meciul Stelei cu Rosenbourg, cifre de top la PRO TV. Maximul de audienţă, 3 milioane de telespectatori pe minut!

Partida de fotbal dintre Steaua și Rosenborg, transmisă în direct de PRO TV și încheiată cu 0-3 a fost urmărită în medie de aproape 2.4 milioane de telespectatori în intervalul de difuzare 21:00 – 22:55. Cel mai urmărit minut al meciului, cel de la 21:45, a strâns în fața televizoarelor aproape 3 milioane de microbiști.

PUBLICUL COMERCIAL

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență cu 14.3 puncte de rating și o cotă de piață de 34.8%, următorul post clasat, Antena 1 înregistrând 5.5 puncte de rating și 13.4% cotă de piață.

PUBLICUL URBAN

Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a obținut pe perioada difuzării partidei de fotbal o audiență medie de 13.8 puncte de rating și 29.1% share, următorul post clasat înregistrând 5.3 puncte de rating și 11.1% cotă de piață.

PUBLICUL NATIONAL

Și la nivelul publicului național, meciul dintre Steaua și norvegienii de la Rosenborg și-a menținut poziția de lider cu 13 puncte de rating și o cotă de piață de 27.5%. Televiziunea de pe locul 2 a înregistrat 5.2 puncte de rating și 10.9% cotă de piață.

Scorul partidei a fost deschis de către Mikkelsen în minutul 61, cu un șut la colțul lung. Rosenborg a continuat atacul, marcând golul cu numărul doi în minutul 67 prin Helland, după o fază controversată, la limita offside-ului. În primele trei minute de prelungire, Jensen a închis tabela după un atac rapid care a lăsat apărarea Stelei în șah.

În returul din Norvegia, transmis de PRO TV pe 27 august, de la ora 21:00, steliștii au nevoie de o victorie cu 3-0 pe terenul lui Rosenborg pentru a duce meciul în prelungiri și pentru a spera la grupele Europa League. În urmă cu 6 ani, tot pe 27 august, Dinamo reuşea celebra revenire de la 0-3 de la Liberec, rămasă în istorie ca “Minunea de la Liberec”.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Lasa un comentariu aici!

Lasă un răspuns