Connect with us

Naturiste

Răsfăț complet cu cocos

Published

on

La ce te gândești când spui cocos? La o plajă cu nisip fin unde simți briza mării și bei sucul răcoritor al unei nuci de cocos? La un mousse fin cu lapte de cocos, gata scos din frigider, care îți încântă papilele gustative? Sau la o mască de păr hidratantă care îți face părul mai strălucitor și mai mătăsos?

 

Cu gama „Cocos” de la Sano Vita toate răspunsurile sunt corecte.

Dacă ar fi să localizăm pe glob Cocos nucifera – așa cum este denumită științific nuca de cocos – am merge în partea de sud a Asiei, în Malaezia sau Polinezia. Datorită faptului că nuca are 3 mici orificii, exploratorilor spanioli li s-a părut că amintește de fața unei maimuțe, așa că au denumit nuca „faţa zambitoare”. Apropo, știai că din nuca de cocos poți folosi absolut toate părțile? Apa, laptele, pulpa, zahărul, uleiul și chiar carcasa sunt utile.

Fructul-minune a început să fie mediatizat abia în ultimii ani, mai ales odată cu vedetele de la Hollywood care îl recomanda călduros.  Angelina Jolie, Gwyneth Paltrow și Emma Stone sunt doar câteva dintre actrițele care folosesc uleiul sau laptele de cocos pentru ten, corp, îngrijirea danturii sau pentru gătit. Așadar, nuca de cocos a devenit un aliment must-have atât pentru o alimentație sănătoasă și echilibrată, cât și în ritualurile de îngrijire a întregului corp, fiind nutritivă, bogată în fibre și plină de vitamine și minerale. Unde mai pui că are și un miros delicat și plăcut!

 

Știi cum se obține crema de cocos sau băutura de cocos Sano Vita? Partea albă a nucii de cocos, „carnea”, este rasă și înmuiată în apă fierbinte, astfel că crema se ridica la suprafață iar lichidul rămas se presează printr-o tifon pentru a extrage laptele de cocos. Crema de cocos are o consistență vâscoasă și poate reprezenta un înlocuitor perfect al iaurtului sau smântânii de origine animală, în timp ce băutura de cocos poate fi noul tău ‚lapte’ – un aliment perfect mai ales dacă ai intoleranță la lactoză sau ești vegan/ă. Pe ambele le poți folosi în prepararea mâncărurilor, fiind un ingredient delicios pentru deserturi prin gustul natural dulce.

Uleiul de cocos extravigin se obține din pulpă de cocos și este varianta cea mai sănătoasă, deoarece procedeele folosite sunt mecanice, păstrând nedegradate proprietățile uleiului. În cazul  uleiului de cocos Sano Vita, nucile de cocos folosite au fost culese manual, ceea ce înseamnă că au fost alese cu grijă după ce au ajuns la maturitate. Pe lângă utilizarea în gastronomie, încearcă uleiul de cocos în măștile de păr, pentru hidratarea pielii și îngrijirea cavității bucale. De ce? Pentru că este hidratant și antibacterian în același timp.

Nu-i așa că nu vrei să ratezi ocazia de a consuma fibre, vitaminele C, E, B1, B3, B5 și B6 și minerale precum fier, seleniu, sodiu, calciu, magneziu? Gama „Cocos” e versatilă – poți pregăti o rețetă de prăjitură cremoasă sau o mască de față hidratantă – tu alegi. Așa că bucură-te de beneficiile nucilor de cocos iar efectele vor fi vizibile…fața ta fiind acum zâmbitoare.

Continue Reading
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Naturiste

CEAPA, UN MIRACOL la indemna oricui! Iată aici cum poţi avea o sănătate de fier în orice anotimp!

Published

on

Continuăm să vă oferim informaţii despre cele mai preţioase legume care ne sunt la îndemână şi au proprietăţi şi beneficii miraculoase.

Ceapă este un antibiotic natural de excepţie, fie că vorbim de ceapă galbenă, albă sau roşie!

 

Ce beneficii are ceapa consumata in stare cruda?

Proprietăţile antibiotice ale acestor „medicamente vegetale” se datorează compuşilor sulfuraţi, ce distrug microorganismele. Cel mai important compus sulfurat este alicina, care le conferă acestor legume proprietăţi detoxifiante, sudorifice, expectorante, tonice şi antispastice. Datorită acestor proprietăţi, ceapă şi usturoiul sunt
indicate în virozele respiratorii.

Alicina are şi proprietăţi anticoagulante. De aceea, ceapă şi usturoiul pot împiedica formarea trombozelor. De asemenea, alicina contribuie la scăderea colesterolului şi a trigliceridelor din sânge şi previne afecţiunile cardiovasculare (ateroscleroza, cardiopatia ischemică).

Consumaţi zilnic câte o ceapă mică timp de 30 de zile şi veţi scăpa de răceală şi gripă în sezonul rece! 

Ceapa contribuie substanţial la sănătatea ţesuturilor conective, deoarece acestea au nevoie de sulf pentru a se forma.

Ceapa conţine săruri minerale (sodiu, potasiu, fier, sulf, iod, siliciu, fosfat), principii antibiotice, glucide, lipide, zaharoză, acizi organici, steroli, vitamine (vitamina c, vitamine din grupul b, vitamina E), ulei volatil, saponine.

Ceapă crudă mai este bună pentru dureri de burtă, acesta poate fi consumată sub formă de ceai sau comprese exact acolo unde simţiţi durerea. 

Am gasit si un material video interesant! Va invitam sa-l vizionati.

 

Foto Credit: retetedesanatate.ro

Video Credit: Youtube

Continue Reading

Naturiste

VITAMINE ŞI MINERALE într-un pahar: Suc de morcovi şi portocale

Published

on

Mă gândeam zilele acestea ce suc natural să mai beau şi mi-am adus aminte că în perioada rece îmi place să beau suc de morcovi şi portocale. Este super gustos şi are foarte multe proprietăţi.

Morcovii conţin vitamina A şi betacaroten, sunt legumele cu rădăcina profundă în sol, iar acest lucru le permite acestora să absoarbă o serie de minerale abundente. Ei sunt, de asemenea, bogaţi şi în  vitama B.

Sucul de morcovi curaţă şi reface ficatul. Ficatul este organul care detoxifica corpul nostru – fără de care am muri de la adunările interne toxice. Sucul de morcovi a fost numit sucul vindecător de aur.

Detalii complete pe VIATA BIO!

Foto Credit: viatabio.com

Continue Reading

Naturiste

Nu trebuie sa fii un „masterchef” ca sa poti consuma alimente minune

Published

on

Gata, de maine mananc sanatos! De cate ori nu ti-ai spus asta, insa ai si facut-o? Ce anume te-a oprit? Auzi in stanga si-n dreapta despre oameni care consuma alimente „minune”, ii crezi pe cuvant ca sunt grozave pentru sanatate dar alegi sa ramai la felul tau de a intelege mancarea sanatoasa, captiv/a intr-un stil clasic, asa cum ne-au crescut parintii?

Poate ca nu ai timp sa te informezi asupra proprietatilor unor alimente, nu le cunosti gustul si ti-e teama ca nu-ti vor fi pe plac, crezi ca felul in care se consuma este unul complicat iar timpul si poate neindemanarea crezi ca te vor impiedica si mai mult.

Hai sa-ti oferim cateva informatii utile si concrete. Semintele de Chia, Quinoa si fructele de Goji Sano Vita au proprietati miraculase si pot fi consumate foarte simplu, nu trebuie sa fii un masterchef sa le poti folosi. Iata cateva informatii despre ele, precum si  cateva sugestii despre cum pot fi consumate.

Semintele de chia – Daca exista un aliment care poate fi numit sfant, acesta trebuie sa fie Chia! Pline de vitamine si minerale, ajutand la reglarea greutatii, controlarea poftei de dulce si luptand impotriva radicalilor liberi, aceste seminte sunt cu adevarat o minune pentru sanatate, cu beneficii infinite! Iti vom spune ce contin si, crede-ne, vei fi uimit/a: de 5 ori mai mult calciu decat laptele, de 3 ori mai multi antioxidanti decat afinele, de 3 ori mai mult fier decat spanacul, de 2 ori mai multe proteine decat orice alte boabe / seminte si de 2 ori mai mult potasiu decat o banana.

Cum le consumam?  Ti le recomandam la micul dejun in: cereale, smoothiuri, iaurt, ca budinca (amesteca semintele de chia cu apa sau lapte de cocos si lasa-le sa stea putin pana se umfla) sau in clatite (dupa ce ai terminat de facut compozitia clasica de clatite, adauga si 1-2 linguri de seminte de chia, astfel clatitele tale vor fi de zece ori mai sanatoase).

Quinoa alba – Pe langa proteine sale unice, quinoa contine amidon, zaharuri, ulei, fibre, minerale, si vitamine. Boabele de quinoa sunt bogate in vitaminele A, C, D, E, K si vitamine din grupa B. De asemenea, sunt o sursa buna de fier, calciu, crom, cupru, fluor, iod, magneziu, potasiu, seleniu, zinc. Datorita vitaminelor si mineralelor, quinoa stimuleaza sistemul imunitar.

Cum o consumam? Quinoa este un aliment care poate fi servit in multe feluri: ca atare, budinca, cereale adaugate in salate, in supe sau sosuri. Quinoa are o textura pufoasa atunci cand este gatita iar aroma usoara de nuca o face o alternativa la orez alb sau cuscus. Quinoa faina poate fi folosita in panificatie fie amestecata cu faina de grau, fie singura – daca se doreste un produs fara gluten.

Fructele de goji – Sunt bogate in minerale precum magneziu, fier, calciu, potasiu, cupru, seleniu, contin 18 aminoacizi (mai mult decat polenul), vitamina A, vitamina B, B2 si B6, vitamina E, polizaharide, acizi grasi nesaturati, antioxidanti, fitosteroli si fenoli. Fructele goji sunt fructele cu cel mai puternic efect antioxidant dintre toate produsele alimentare din lume. Sunt o puternica sursa de vitamina C, continand pe unitate o cantitate de 500 ori mai mare decat portocalele, continand mai mult caroten decat orice alt produs alimentar.

Cum le consumam? Doza ideala de fructe de goji pentru persoanele care vor sa isi imbunatateasca viata este de 16g pe zi, grame care chiar fac diferenta.

 

Ce zici, te-am convins?

Continue Reading
Advertisement
Life Style3 zile ago

S-a lansat platforma online myorganic.ro

Frumusete3 zile ago

Bucură-te de un păr bogat, sănătos și plin de vitalitate cu Plantur 39

Timp Liber4 zile ago

Crearea de noi locuri de joaca pentru copii

Life Style2 săptămâni ago

De ce sa alegem incaltaminte de calitate?

Antreprenoriat2 săptămâni ago

Cupio, succes 100% românesc pe piața autohtonă de beauty

Antreprenoriat2 săptămâni ago

Importanta echipamentului de protectie in industria alimentara

Sanatate3 săptămâni ago

De ce sa alegi epilarea definitiva?

Sanatate4 săptămâni ago

INTERVIU, Doctor Andreea Catrina – Clinica de stomatologie Catrident

Sanatate4 săptămâni ago

Radioterapia, soluția de luptă împotriva cancerului

Sanatate1 lună ago

Mastrelle Symbio, pentru confortul și sănătatea ta intimă

Spiritualitate1 lună ago

Cele 10 Tulpini Celeste care ne influenţează viaţa. Tu cu care te identifici?

Timp Liber1 lună ago

HISTORY recreează cele mai periculoase cascadorii ale legendarului Evel Knievel

Timp Liber1 lună ago

Mark Sullivan, autorul cărții Sub un cer sângeriu despre întâlnirea cu Pino Lella

Timp Liber2 luni ago

3 Minute de meditație – „ Iată o carte pe care o pot citi toți cei de la 7 la 107 ani”

Psiho2 luni ago

Cum să înţelegem trăirile unei persoane bolnave?

Life Style2 luni ago

Esti gravidă și pleci cu mașina în vacanță? Ela Crăciun îți spune de ce să ții cont!

Evenimente2 luni ago

A început numărătoarea inversă pentru festivalul Săptămâna Haferland!

Spiritualitate2 luni ago

Adevăratele minuni se petrec în subconştientul nostru

Spiritualitate2 luni ago

Pelerinajul la locurile sfinte – vindecare sau iluzie?

Life Style2 luni ago

Este argintul o investiție bună? 8 motive pentru a investi acum în argint

Trending