Connect with us

Digital

7 beneficii ale promovării pe Facebook pentru afacerea ta

Published

on

Facebook este fără îndoială nu doar cea mai mare  platformă de socializare din lume ci și una dintre cele mai populare platforme de marketing. Pe măsură ce acest gigant social se dezvoltă, își extinde și rețeaua de publicitatea pentru ca serviciile pe care acesta platformă le oferă să se potrivească oricărui business.
Dacă la începuturi era ușor să te re promovezi organic pe această platformă, iată că o dată ce numărul de utilizatori a crescut a crescut și numărul afacerilor care se proveează, ceea ce semnifică mai puțină vizibilă pentru cei care nu se folosesc de acestă opțiune.
Dacă pe primul loc în materie de publicitate este Google, iată că pe locul 2 se află chiar Facebook.

Indiferent că deții o afacere mică pe care vrei să o dezvolți sau una mare prin care să îți menții clienții mereu aproape, promovarea pe Facebook îți aduce multe beneficii. 

Iată de ce să te folosești de publicitatea de Facebook și ce beneficii ai dacă o folosești pentru afacerea ta. 

  • Ajungi la publicul tău țintă la nivel micro

Unul dintre principalele beneficii pe care le are platforma Facebook atunci când o folosești pentru promovarea afacerii tale este că acesta îți dă acces la foarte multe date despre urmăritorii tăi. 

În acest fel vei putea optimiza campaniile la nivel micro, folosindu-te de cele mai mici detalii legate de publicul tău și de scopul campaniei tale. Pentru că ai aceste posibilități îți recomandăm să te folosești de toate aceste beneficii în crearea campaniilor tale. 

Dacă nu știi cum să optimizezi apelează la o agenție de marketing online precum cei de la agentia de marketing online DoAds pentru a te asigura că ajungi fix la clienții care au nevoie de produsele/serviciile tale dar și pentru că aici ai nevoie de experți în domeniu. 

Advertisement
  • Ai o gamă largă de anunțuri din care poți alege

 Dacă pe anumite canale te poți promova doar cu reclame de tip video sau cu poze, iată că această platformă îți oferă mai multe variante din care poți alege. 

De la fotografii, la video, la messenger, povești de tip carusel etc. În funcție de afacerea ta, vei găsi cu siguranță varianta care se va potrivi perfect cu afacerea și cu publicul tău țintă. 

  • Tu îți stabilești bugetul campaniilor 

 În timp ce anumite platforme te taxează la numărul de click-uri, reclamele Facebook îți oferă șansa de a-ți seta chiar tu propriul buget. 

Poți pune o limită zilnică pe care acesta să o folosească iar când aceasta a ajuns la valoarea setată de tine nu cheltuie în plus. În acest fel vei știi exact cât ai cheltuit și nu vei depăși bugetul stabilit. 

  • Reclamele de facebook pot da rezultate foarte bune, instant

 Indiferent că ai o strategie de promovare pe termen scurt sau pe termen lung, aici poți imediat ce ai pornit o reclamă să vezi conversiile.  

Reclamele funcționează imediat ce acestea au fost aprobate și au potențialul să ajungă la mii de oameni în doar câteva clipe. 

Termenul de aprobare a reclamelor este de aproximativ 24 de ore , iar ai șansa de a obține vânzări vine după doar câteva zile, dacă acestea sunt corect optimizate.

  • Îți setezi reclamele tale în funcție de obiectivele afacerii tale 

 Pentru că tu ai obiective în afacerea ta, Facebook îți oferă șansa de a le îndeplini inclusiv prin crearea reclamelor. Astfel că ai la dispoziție înainte de a începe o reclamă, diverse obiecte publicitare din care poți alege.  

 În funcție de stadiul afacerii tale, de prezenta brandului tău în online și de cțt de repede îți dorești să ajungi cunoscut, obiectivele care îți sunt puse la dispoziție înainte de setarea campaniilor tale, te vor ajuta să ajungi la rezultatul pe care ți-l dorești mult mai repede. 

Advertisement
  • Ai acces la cea mai mare audiență din lume 

 Peste 2,7 miliarde de utilizatori sunt activi pe facebook iar asta îți oferă șanse duble, pentru că Instagramul a fost achiziționat de Facebook în 2012 iar reclamele care rulează pe Facebook pot rula și pe Instagram în același timp. 

Instagram are acum peste 1 miliard de utilizatori activi, așadar ai cel puțin un motiv în plus să te promovezi aici. 

  • Accesezi toate datele de care ai nevoie rapid

 În managerul de reclame găsești o varietate de informații despre reclamele tale și despre performanța lor.  

Ai posibilitatea de a vizualiza în mod real date despre fiecare reclamă sau campanie în parte pentru a putea lua cele mai bune decizii și a crea o strategie de succes pentru viitoarele reclame. 

top-shop.ro%20




Trending