Connect with us

BREAKING NEWS

Agresivitatea – adaptare sau distrugere?

Published

on

Agresivitatea poate lua mai multe forme, dar este definită ca orice acțiune care are ca scop provocarea fie a durerii fizice și/sau psihologice, fie a distrugerii obiectelor din mediu. Expresia agresivității poate apărea în mai multe moduri, verbal, psiho-emoțional, mental, contextual și fizic.  

Cu toate acestea, potrivit psihologului Laura-Maria Cojocaru, președinte și fondator al Institutului de Neuro-Programare Lingvistică Somato-Integrativă (INLPSI), fenomenul este mai complex decât atât, deoarece reprezintă atât o reacție emoțională menită să dăuneze, cât și un mijloc de menținere a ordinii sociale.

„În mod similar, tinerii, în special, luptă pentru respect, resurse și în cele din urmă pentru a fi aleși de către parteneri/partenere. Urmăresc aceste obiective cu manifestări de laudă, etalare și încercări de umilire a ”concurenței”. Agresiunea poate fi, de asemenea, direcționată spre interior (către propria persoană) sau către exterior (către altă persoană), sau poate lua forma violenței de grup către indivizi sau națiuni.

Poate fi un răspuns la orice număr de factori, ca de exemplu: frica, nedreptatea, durerea, amenințarea, invazia, lipsa controlului, inadecvarea sau frustrarea”, explică psihologul.

Tipuri de agresiune

  1. Agresivitate ostilă: acesta este un comportament agresiv determinat de excitare, impulsivitate și este imediat la provocarea situațională.
  2. Agresiunea de protecție: poate fi mai aproape de tipurile de agresiune identificate de teoriile instinctului și ar include o mamă care își protejează copilul sau un bărbat care își protejează teritoriul său.
  3. Agresiunea instrumentală: este un răspuns învățat în care agresivitatea este mai degrabă un mecanism pentru atingerea anumitor obiective decât pentru căutarea răzbunării.
  4. Furia: este un tip special de agresiune necontrolată și extremă.

Diseminarea agresivității ca nevoie umană de bază
Diseminarea agresivității ca o nevoie umană de bază, și, în loc să fie privită negativ, dacă este privită în termeni de utilizare a acestei energii pentru transformare pozitivă, poate fi privită și ca o forță motrică pentru a produce schimbări sociale (în termeni freudieni, aceasta ar fi sublimare).

„Agresiunea la om este un instinct, unii psihologi cred că armamentul a modificat echilibrul dintre puterea fizică a omului și impulsul său agresiv și că această modificare înseamnă distrugerea speciei, cu excepția cazului în care se iau anumite măsuri. De cealaltă parte, alte voci afirmă că agresivitatea trebuie privită prin prisma evoluției, aceasta construind un adevărat culoarul pentru evoluția rapidă a speciei.

Așadar, în multe aspecte, tendința adaptativă în agresivitate este naturală (primară) sau este una pur și simplu dobândită”, conchide psihologul Laura-Maria Cojocaru, președinte și fondator al Institutului de Neuro-Programare Lingvistică Somato-Integrativă (INLPSI).

BREAKING NEWS

„Taxa Netflix” în România este pe punctul de a fi adoptată. Care sunt implicațiile?

Published

on

Proiectul de lege care prevede introducerea unei taxe în România asupra veniturilor obținute de furnizorii de servicii media audiovizuale la cerere, cum ar fi Netflix, HBO GO, Amazon Prime Video, Voyo, de la utilizatorii români pentru vizionarea de filme online, cunoscută drept „taxa Netflix”, a fost adoptat de Camera Deputaților în data de 7 decembrie 2021.

Pentru a deveni lege, în următoarea etapă, proiectul trebuie să treacă de Senat. În varianta adoptată de prima cameră sesizată, cota de impozitare propusă este de 2%, la jumătate față de cea cuprinsă în forma inițială a proiectului de lege, respectiv 4%.

Baza la care s-ar aplica taxa de 2% este formată din veniturile obținute de operatorii vizați de la utilizatorii români, din tranzacții unice sau sub formă de abonament. Taxa ar urma să se aplice și entităților nerezidente, care nu au filiale înregistrate în România. Pe de altă parte, platformele care obțin venituri anuale mai mici de 65.000 de euro sau au un nivel de audiență sub 1% raportat la numărul total de abonați din România vor fi exceptate, conform proiectului menționat.

Taxa se va achita la Centrul Național al Cinematografiei, iar o parte din fondurile astfel colectate (40%) pot merge către finanțarea directă a producției cinematografice locale.

Tendințe internaționale în impozitarea serviciilor digitale.
Prin adoptarea unei astfel de măsuri, România se alătură unui număr relativ restrâns de țări care au impus sau sunt pe punctul de a impune o fiscalizare similară asupra veniturilor din vizionarea de filme online, cum ar fi Portugalia, Polonia sau Canada.

Analizând argumentele aduse în nota de fundamentare a proiectului de lege, se remarcă o oarecare notă discriminatorie față de platformele de filme online. Inițiatorii precizează că introducerea noii taxe este necesară în contextul încasărilor în scădere la Fondul cinematografic, din cauza restricțiilor legate de pandemie, inclusiv închiderea sălilor de cinematograf, în timp ce piața platformelor de filme online este în ascensiune.

Odată cu progresul tehnologic, dar și pe măsura schimbării comportamentului consumatorilor în contextul pandemiei de COVID-19, companiile care creează și distribuie conținut online au beneficiat de o creștere exponențială a vânzărilor. În acest context, era de așteptat ca statele să reacționeze prin direcționarea unor măsuri fiscale către aceste tipuri de companii. „Taxa Netflix” este inspirată dintr-un curent mai larg, existent în Uniunea Europeană, și anume taxa pe serviciile digitale.

Totodată, la nivel internațional, jucătorii care obțin venituri din domeniul digital se află de mai mulți ani în atenția autorităților fiscale, preocupate să identifice soluții echitabile de impozitare a profiturilor obținute de aceste companii care își desfășoară activitatea în mediul virtual și nu au prezență fizică în țara în care se află consumatorii.

Există jurisdicții care au introdus deja sau aveau în plan să aplice, unilateral, impozite pe serviciile digitale, fie asupra unui spectru mai larg de servicii digitale (Franța, Spania, Italia, Marea Britanie) sau mai redus, cum ar fi „taxa Netflix” (propusă în România), dar acestea vor fi obligate să le elimine în momentul în care recomandările Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), axate prin cei doi piloni de impozitare a multinaționalelor (impozitul minim pe profit la nivel global, de 15%, și mecanismul de distribuire a profiturilor în țările sursă), vor fi adoptate, inclusiv de către România.

Între timp, pe plan local, dacă proiectul de lege trece de parlament în forma actuală, este de așteptat ca platformele de streaming video să fie nevoite să se înregistreze fiscal în România sau să desemneze un reprezentat fiscal pentru efectuarea demersurilor de plată a acestei taxe în țara noastră.

Mai mult, dat fiind că respectivele companii au rezidența fiscală în alt stat, este posibil ca veniturile obținute din România să fie dublu impozitate – atât local, prin noua taxă, dar și în statul de rezidență -, astfel că apare necesitatea implementării unui mecanism de compensare în perioada imediat următoare.

Continue Reading

BREAKING NEWS

Noua serie de modele e-ATA, 100% electrice, de la Karsan

Published

on

Autobuzul din seria e-ATA de 12 metri lungime, dezvoltat de Compania Karsan, și-a plimbat primii călători în București, oraș aflat pe harta turneului organizat în Europa, prima oprire fiind România.

Lansat în luna septembrie, e-ATA 12 a fost deja testat de către public în mai multe orașe din România printre care Timișoara, Jimbolia, Brașov, Slatina, Sibiu, Piatra Neamț, Focșani și altele, fiind unul dintre cele mai apreciate vehicule din gama sa pentru performanță și confort.

Seria e-ATA a fost lansata pe piață pentru a satisface necesarul de autobuze verzi pentru reducerea poluării în marile aglomerări urbane. Cu dimensiuni de 10, 12 și 18 metri lungime, vehiculele din seria e-ATA reprezintă cele mai mari modele de autobuze din gama de produse electrice a companiei Karsan. Pot fi livrate cu 7 tipuri de baterii, de la 150 kWh la 600 kWh, putând asigura o autonomie de până la 450 de kilometri în condiții reale de conducere.

Capacitatea maximă a bateriei poate ajunge până la 300 kWh pentru modelul de 10 metri, 450 kWh pentru modelul de 12 metri şi 600 kWh pentru modelul de 18 metri. Motoarele electrice hub, dispuse în rotile modelului e-ATA, asigură o putere maximă de 250 kW la modelele de 10 şi 12 metri şi un cuplu de 22.000 Nm, ceea ce face ca e-ATA să poată urca fără probleme cele mai abrupte pante. Modelul e-ATA de 12 metri este dotat cu baterii puternice care îi asigură o autonomie de până la 450 km cu o singură încărcare chiar dacă autobuzul este plin cu călători, în condiții de oprire-pornire pe ruta reală şi în condiții de vară, cu sistemul de aer condiţionat pornit. e-ATA este dotat cu o putere de încărcare de 150 kW prin conexiune la cablu şi se poate încărca în funcţie de pachetul de baterii într-un interval cuprins între 1 şi 4 ore. Astfel, este asigurată posibilitatea ca vehiculul să fie utilizat pe parcursul întregii zile, fără a mai fi nevoie ca acesta să fie încărcat.

Pe lângă opţiunea de încărcare prin cablu, modelul e-ATA este dotat şi cu opţiunea de încărcare rapidă, fără ca şoferul să coboare din vehicul în staţii.

Odată cu lansarea modelului e-ATA, Karsan are acum posibilitatea să ofere vehicule de transport public 100% electrice de toate dimensiunile, cu lungimi cuprinse între 6 metri şi 18 metri, și își propune să devină pionierul transformării electrice în domeniul transportului urban.

Caroseria uşoară asigură o infrastructură solidă pentru componentele electrice şi încântă privirile cu design-ul său exterior futurist. Mai mult decât atât, geometria sa asigură pentru pasageri o podea complet joasă în interior, asigurând un spaţiu de mișcare fără obstacole.

Capacitatea de transport călători este de 90 pentru e-ATA de 10 metri, peste 100 pentru e-ATA de 12 metri iar e-ATA de 18 metri peste 150 de pasageri. Bordul șoferului, compatibil VDV, cu care este dotat modelul e-ATA, permite controlul fiecărui detaliu al vehiculului. Şoferii pot controla de pe ecranele aflate în faţa lor consumul de energie, avertizările şi sistemul de aer condiţionat.

Deasemenea, sistemul de cameră oglindă contribuie la siguranţa a şoferului şi a pasagerilor printr-o serie de sisteme de preventie cum ar fi sistemul de avertizare a coliziunii şi avertizarea de respectare a benzii de circulaţie. În plus, modelul e-ATA asigură o siguranță ridicată pe baza infrastructurii electrice şi electronice în conformitate cu standardul de siguranta ISO 26262.

Karsan Electric Evolution – tehnologiile viitorului în domeniul transportului public

Karsan a introdus primul autobuzul electric autonom, e-Atak, produs în serie, la începutul anului 2021. Compania Karsan este singurul producător din Europa care oferă o gamă completă de autobuze electrice cu lungimi cuprinse intre 6 m si 18 m, având o experiență de milioane de km în operare.

Gama de autobuze electrice Karsan se diferențiază de concurenții săi în multe aspecte. Cooperarea este prima dintre ele, primele autobuze electrice e-JEST și e-ATAK fiind dotate cu baterii BMW i. În timp ce e-ATAK folosește baterii testate BMW i, vehiculul e-JEST este dotat atât cu baterii BMW i, cât și cu un motor electric folosit pentru fabricarea seriei BMW i.

Toate autobuzele Karsan sunt remarcabile prin designul lor modern. e-JEST și e-ATAK au avantaje tehnologice, de performanță și de design, un cluster digital complet standardizat, ecran tactil multimedia de 10,1 inchi, baterii BMW sau volan din piele.

Concepute pentru a susține liniile principale de transport urban, vehiculele din seria e-JEST se pot manevra cu ușurință pe străzile înguste datorită dimensiunilor compacte. Poate fi încărcat în 4 ore cu un încărcător de tip AC home box de 22 kw și poate parcurge 210 km cu o singură încărcare.

Podeaua joasă oferă acces ușor în autobuz iar călătorii au o vedere panoramică a orașului pe tot parcursul călătoriei. e-JEST a fost lider de piață în Europa cu o cotă de 43% pe segmentul său în 2020.

Autobuzele electrice Karsan sunt produse la uzina Hasanaga din orașul Bursa, Turcia, care are o capacitate de producție de aproape 20.000 de vehicule pe an, într-un singur schimb.

Cu acest know-how și gama largă de produse, compania este un adevărat partener pentru operatorii de transport public oferind soluții inteligente pentru reducerea consumului, costurilor operaționale, precum și pentru contribuția la reducerea amprentei de carbon în aglomerările urbane.

Primele vehicule electrice de mari dimensiuni, in curand pe strazile din Romania!

Compania Karsan a câștigat în România o licitație în valoare de 35 de milioane de euro, pentru transportul public din Brașov și Timișoara unde vor fi livrate în total 56 de autobuze e-ATA de 18 metri lungime, reprezentând cel mai mare contract de export de autobuze electrice din Turcia. Contractul a fost semnat în august, iar autobuzele vor fi livrate până anul viitor, primele 10 vehicule vor fi livrate în România luna viitoare.

Vehiculele Karsan, care circulă de mai bine de trei ani pe străzile din țara noastră, sunt distribuite in România de către Anadolu Automobil Rom, lider în furnizarea autobuzelor electrice.

Cu un număr de 160 de unități livrate, dintre care 65 autobuze electrice Karsan, Anadolu Automobil Rom, în baza contractelor semnate deja, va mai livra anul viitor încă 164 de unități, dintre care 111 produse de compania Karsan.

Valoarea veniturilor companiei în anul 2020 a depășit 200 de milioane de euro, iar principalele piețe de export sunt Franța, Luxemburg, Portugalia, România, Italia, Germania și America de Nord.

Despre Karsan

Compania Karsan și-a început aventura în industria auto în 1966. În primii 15 ani, a produs piese auto pentru producătorii de echipamente si din 1981 a început să producă microbuzul J9 pentru Automobile Peugeot. Ulterior, a fabricat primul monovolum în colaborare cu Peugeot. În 2006, Karsan a fabricat J9 Premier, un produs dezvoltat în totalitate de companie. În anul următor, a stabilit colaborări strategice cu Hyundai, Renault și Citroen.

În conformitate cu viziunea companiei, „Limitless Transportation Solutions”, Karsan a dezvoltat proiectul V1 ca răspuns la solicitarea Taxi of Tomorrow din New York. În 2011, Karsan a fabricat primul autobuz pentru municipalitatea Romei. În 2013, și-a dezvoltat portofoliul de produse cu seriile Jest, Atak și Star.

Despre Anadolu Automobil Rom
Anadolu Automobil Rom, cel mai mare importator de autobuze din România își menține poziția de lider pe piața transportului electric și în anul 2021.
Compania a fost înfiinţată în anul 1998 de către Huseyin Aykol care a cunoscut piaţa de vehicule comerciale din România în calitate de director al Departamentului de Export al Companiei ITOCHU Japonia, responsabilă cu desfacerea pe pieţele europene a produselor auto Mazda şi Isuzu.

Odată cu retragerea sa din această activitate, interesat fiind de provocările pe care le poate oferi o piață din Sud Estul Europei, Huseyin Aykol a decis să pună bazele acestei companii în România, societatea având drept principal obiect de activitate importul şi vânzarea de vehicule comerciale.

Principalul obiectiv de activitate al companiei este importul și vânzarea de autobuze și autocare, atenția în anul 2021 fiind îndreptată către autobuzele electrice, dat fiind faptul că există o cerere puternică pe piața românească pe acest segment.

Continue Reading

BREAKING NEWS

8 cauze pentru care nu o sa atingem niciodată echilibrul

Published

on

Din cauza sarcinilor de peste zi, care în lumea contemporană ne sunt din ce în ce mai multe, ajungem ca pe unele să nu le putem acoperi și astfel apare un sentiment de neputință.

În opinia psihologului Alexandru Pleșea, cunoscut opiniei publice drept Antrenorul Minții, echilibrul este rezultatul unor acte și fapte pe care fie le-ai ales tu, fie ți s-au întâmplat. Din cele pe care le-ai ales tu, poți prelungi echilibrul, însă, din ce se întâmplă, adică ce vine din afara ta spre tine, nu prea putem schimba nimic.

“Dovadă este atunci când ești într-o companie plăcută este și alegerea celuilalt să stea cu tine. Dar când ești singur și ai nevoie de echilibru pentru cele încă 12 sarcini pe care ți le-ai propus peste zi, ce faci în acest sens? Cu mulțumiri alese pentru toți aceia care mi-au pus răbdarea la încercare și care mi-au dat suficient de mult de muncă cu mine însumi, asumându-mi să nu mă comport asemenea lor, am învățat că echilibrul este mai rar decât un diamant.

Prin toți oamenii pe care cândva nu-i agream, am ajuns, nu doar să mă gândesc la ei și la limitele lor, dar să și pun umărul în viața acestora”, declară psihologul Alexandru Pleșea.

Cele 8 cauze pentru care nu avem echilibru când vrem, pe care le-am dedus din practica mea, sunt:

  1. Am prea multe obișnuințe vechi și prea puține noi.
  2. Instalez gânduri ca planuri și nu realizez faptele gândurilor (tot din obișnuință).
  3. Aștept ca viața să-mi dea altceva decât am acum și nu fac nimic pentru asta.
  4. Mă nemulțumesc lucrurile din exterior care sunt neconforme cu ce îmi este mie bine.
  5. Produc teamă față de ce este nou, neriscând ca sa ajung la curaj.
  6. Pierderea bunului-simț: să mă comport cu altul cum îmi doresc să se comporte și el cu mine.
  7. Digitalizarea în detrimentul proceselor naturii și al actelor naturale.
  8. Resping ce vine către mine de la unii oameni dragi, pentru că eu știu mai bine.

“Echilibrul este suma pașilor pe care îi facem moment cu moment, acum și acum, în orice lucrăm, ascultăm, ajutăm sau acționăm.

Devierea de la acest moment, în orice altă speculație mentală despre trecut sau viitor, care în mod automat apare din circuitul obișnuit cu care mintea s-a hrănit, este deformarea realității din fața noastră, care ne atrage pentru că nu avem disciplina, observația și controlul activității noastre psihice”, conchide psihologul Alexandru Pleșea.

Continue Reading

Subscribe to our newsletter!

MEDIA NEWS

Stiri3 ore ago

Xiaomi lansează seria Redmi Note 11 la nivel global

Stiri3 ore ago

Xiaomi introduce MIUI 13 pe dispozitive la nivel global, îmbunătățind astfel experiența de utilizare, eficiența și personalizarea

ADVERTORIALEo zi ago

Am întrebat 100 de părinți ce activități au ales pentru copiii lor în pandemie

Muzica5 zile ago

Mr. VIK și J. Yolo au lansat „Subelo”, o colaborare foarte specială! Care este povestea prieteniei dintre cei doi artiști?

Culinar6 zile ago

Călătorii culinare în… ton cu gusturile tale

Frumusete6 zile ago

Află și tu cum să scapi de grăsimea nedorită

Seriale6 zile ago

Noul sezon “Mă numesc Züleyha”, din 2 februarie, de la ora 20:00, la Kanal D!

Frumusete6 zile ago

Află ce tratamente pentru păr ţi se potrivesc!

Life Styleo săptămână ago

Cum poate ajuta acupunctura cu problemele sinusurilor?

UTILEo săptămână ago

Intră pe Anuntul.ro si descoperă cele mai noi oferte pentru imobiliare, locuri de muncă, vânzări auto și multe altele!

Antreprenoriato săptămână ago

Ce cursuri de engleză să alegi pentru copilul tău în 2022

UTILEo săptămână ago

Servicii de închirieri auto București fără garanție la doar un click distanță!

UTILEo săptămână ago

Admiral Casino – un univers pentru pasionatii de jocuri online

Ce-lucruri-nu-ar-trebui-conectezi
UTILEo săptămână ago

Ce lucruri nu ar trebui să conectezi niciodată la un prelungitor?

UTILEo săptămână ago

Vă gândiți să reamenajați prin casă? Vă puteți baza pe Aosom!

Muzica2 săptămâni ago

Jenni a lansat videoclipul piesei „Caramela”! Cum a atras artista privirile la filmarea videoclipului

UTILE2 săptămâni ago

Avantajele si dezavantajele alegerii unei centrale termice pe peleți

UTILE2 săptămâni ago

Cum alegi motocoasa potrivită pentru gradina

UTILE2 săptămâni ago

DABSTORE.ro raportează pentru 2021 o cifră de afaceri de peste 1,4 milioane de euro

Life Style2 săptămâni ago

Vedete care au încercat chiropractica!

Naturiste4 săptămâni ago

Răsfăț complet cu cocos

Culinar6 zile ago

Călătorii culinare în… ton cu gusturile tale

Relatii&Sex4 săptămâni ago

Ce fac cuplurile care au o viaţă sexuală împlinită?

Naturiste4 săptămâni ago

Nu trebuie sa fii un „masterchef” ca sa poti consuma alimente minune

Frumusete6 zile ago

Află și tu cum să scapi de grăsimea nedorită

UTILE2 săptămâni ago

Ei sunt cei 12 RĂZBOINICI care intră în provocarea anului, SURVIVOR!

UTILE3 săptămâni ago

Alcool la volan în 2022. Pedeapsa în funcție de alcoolemie

UTILE3 săptămâni ago

Ce fond de ten să alegi pentru un ten gras cu un cod reducere notino?

UTILE3 săptămâni ago

3 aspecte de urmarit in achizitia unor tablouri pe panza canvas

Frumusete6 zile ago

Află ce tratamente pentru păr ţi se potrivesc!

UTILE4 săptămâni ago

Scapa de monotonia in cuplu

UTILE4 săptămâni ago

Betano ştiri: Benfica Lisabona şi Betano au pus bazele unui parteneriat puternic şi inovativ

UTILE3 săptămâni ago

Gets bet ştiri: bonus de bun venit şi promoţii atractive

UTILE4 săptămâni ago

Cum să îți întreții corespunzător echipamentul pentru vânătoare?

UTILE4 săptămâni ago

Trageri duble pentru jocurile Loto 6/49, Joker si Loto 5/40 – la cumpana dintre ani pe Romania Tv

UTILE3 săptămâni ago

Mituri, beneficii si efecte secundare ale masturbarii

UTILE4 săptămâni ago

5 categorii de produse care nu trebuie să lipsească din birou

UTILE2 săptămâni ago

Avantajele si dezavantajele alegerii unei centrale termice pe peleți

UTILE2 săptămâni ago

Cum alegi motocoasa potrivită pentru gradina

Life Style2 săptămâni ago

Vedete care au încercat chiropractica!

Muzicao lună ago

Feli ne spune că „Moș Crăciun ești și tu” în cea mai recentă şi festivă piesă

Muzicao lună ago

M.Z.I lanseaza „Losing Control”. Energie dusa la extrem, la final de an

Premieră TVo lună ago

Imperiul Leilor își deschide porțile cu o nouă formulă de învestitori!

ADVERTORIALEo lună ago

Merry Christmas – Oferta ta de iarnă cu prețuri excepționale

Muzicao lună ago

Holy Molly lansează noul single – Bang Bang

Emisiuni2 luni ago

Iulia Albu, moment savuros de roast pe scena iUmor

Muzica2 luni ago

Regizor roman, videoclip cu o legendă a hip-hop-ului din S.U.A.

Muzica2 luni ago

Amedeo lansează prima piesă din Living Room Sessions. „ Ard Tot”, melodia care a cucerit instant publicul, în versiunea acustică

Muzica2 luni ago

Trupa Grimus lansează un nou cântec – „Excepție” – featuring Ana Coman. Vezi videoclipul în premieră

Eurovision2 luni ago

TVR prezintă juriul Eurovision România 2022

Emisiuni2 luni ago

6 concurenți luptă pentru calificarea în finala SuperStar România

Muzica2 luni ago

Ionut Voicu lanseaza impreuna cu Dj Lucian&Geo varianta de festival a celebrului hit „Lasa-ma sa beau”

Interviu2 luni ago

Victor Ciorbea, invitat duminica aceasta, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Vedete2 luni ago

Mads Langer dedică piesa „Lightning” tuturor formelor de dragoste dintre oameni

Muzica2 luni ago

Alina Eremia lansează videoclipul piesei – „Pune-mă la loc”

Emisiuni2 luni ago

După mai bine de 30 de ani, muzica a revenit în viaţa ei. Întreaga poveste la „Vedeta populară”

Emisiuni2 luni ago

Toate măștile jos! Finala Masked Singer România e astăzi, la PRO TV

Reality Show2 luni ago

AUDIENȚE TV Peste 1.6 milioane de oameni au urmărit, aseară, Visuri la cheie

Muzica2 luni ago

The Motans lansează videoclipul piesei „În Golul Tău” – povestea misterioasă a unei iubiri sincere

Muzica2 luni ago

Colaborare inedită înainte de Crăciun: André și Iuliana Beregoi lansează „Moșule, ce tânăr ești”

Trending