Connect with us

A-Z NEWS

Alex Abagiu și Radu Vlăduț au pãrãsit Asia Express – Drumul Comorilor. Show-ul a doborât un nou record de audienţă

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

În Asia Express, reality show difuzat de Antena 1, a avut loc asearã una dintre cele mai dure curse pentru ultima șansă. Pe o ploaie torențială care nu s-a oprit nici măcar un minut, frig și vânt puternic, trei echipe au luptat pentru un loc în etapa finală.

Speak și Ștefania, Adda și Cătălin, Radu și Alex au alergat pe străzile din Thaichung și au făcut tot posibilul să rămână în continuare pe Drumul Comorilor. Misiunile dificile combinate cu condițiile meteorologice au transformat cursa într-o adevărată demonstrație de anduranță. Alex și Radu, în ciuda eforturilor depuse, au ajuns însă pe locul trei. După o zi în care autostopul pur și simplu nu a funcționat, cei doi au ajuns la Gina pe ultimul loc. Din nefericire ancora a fost roșie, iar drumul lor în Asia Express a luat sfârșit.

            Ediţia difuzatã miercuri, 15 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã, pe toate categoriile de public şi a doborât recordul de audienţã la nivelul ratingului, pe toate targeturile, precum şi al cotei de piaţã, pe publicul din mediul urban. Antena 1 a fost lider de piaţă şi la nivelul Prime-Time-ului (intervalul cuprins între 19.00-23.00), pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsã între 18 şi 49 de ani şi pe cel din mediul urban.

            Conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:27-23.01), un record de  audiență la nivelul ratingului – 13.9% și o cotă de piață de 36.4%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 5.5 puncte de rating și o cotă de piață de 14.3%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor şi a înregistrat un nou record de audienţã, atât la nivelul ratingului – 11.4%, cât şi la nivelul cotei de piaţã – 23.9%. Poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.3 puncte de rating şi 13.3% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv a ocupat locul trei în clasament cu 5.2 puncte de rating şi 11% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență şi a stabilit un nou record la nivelul ratingului – 10.8% şi o cotã de piaţã de 21.7%, în vreme ce Kanal D se situa pe poziţia secundã cu o medie de 7.1 puncte de rating și 14.2% cota de piață. Şi de aceastã datã, Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasamentul audienţelor cu 6.9 puncte de rating şi 13.8% cota de piaţã.

Advertisement

            În minutul de aur, înregistrat la 22.48, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură aventura din Taiwan.

            Săptămâna aceasta, chiar în ziua de Paște, Asia Express dă startul etapei finale. Răzvan Fodor și Sorin Bontea, Speak și Stefania și Adda și Cătălin sunt cele trei echipe care luptă pentru a ajunge în Taipei, în marea finală.

 

                       

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 15 aprilie 2020

 

Advertisement

top-shop.ro%20




Trending