Connect with us

Business

Aranjează-ți un voiaj cu MAM Bricolaj

Foto credit: MAM Bricolaj

În 2022, MAM Bricolaj aniversează 11 ani de la deschiderea primului magazin și pune la bătaie 11 sejururi la munte odată cu debutul vacanței mari. Premiile se acordă săptămânal printr-o tragere la sorți la care pot participa clienții care au făcut achiziții de minim 250 de lei în magazinele fizice MAM Bricolaj.

Retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj este preocupat de confortul clienților săi nu numai la domiciliu, dar și în vacanță.

Astfel, în perioada 13 iunie – 28 august, retailer-ul desfășoară campania „MAMrelaxat” prin care va dărui săptămânal o vacanță la munte unui client norocos. Pachetele turistice cadou includ cazare pentru trei nopți la Family Hotel Arnica*** Moieciu și demipensiune pentru o familie (2 adulți + 2 copii).

Premiul se acordă prin tragere la sorți, iar la campanie pot participa, prin intermediul unui talon dedicat, clienții care au făcut cumpărături de minim 250 de lei în magazinele fizice MAM Bricolaj în decursul unei săptămâni. Înscrierile la tombolă se fac de luni până duminică, urmând ca taloanele introduse în urnele celor trei magazine MAM Bricolaj – Morarilor, Ghencea și Luică – să fie puse laolaltă pentru extragerea de la începutul săptămânii următoare.

„Din cauza situației economice dificile, vedem tot mai des cazuri în care clienții noștri au trebuit să aleagă între a-și renova casa și a petrece câteva zile de relaxare într-o destinație turistică. Într-o majoritate covârșitoare, au ales să-și cheltuiască economiile pe proiecte de amenajare a domiciliului, amânând călătoriile de plăcere.

Astfel, am hotărât să le oferim clienților noștri o șansă la petrecerea unui concediu de trei stele împreună cu familia, câteva zile de relaxare în care să-și reîncarce bateriile și să-și împrospăteze ideile pentru tot ceea ce și-au propus să îmbunătățească acasă”, a declarat Ioana Găvan, director de marketing MAM Bricolaj.

Aflat într-o zonă superbă, cu o panoramă deosebită spre Munții Bucegi și Piatra Craiului, Family Hotel Arnica*** Moieciu oferă o mulțime de facilități pentru familii: tiroliană, loc de joacă pentru copii, sală de biliard, ping-pong și hochei de masă, posibilitatea de a organiza trasee montane. Este locul ideal pentru relaxare în cuplu sau alături de copii.

Câștigătorii din campania „MAMrelaxat” vor stabili perioada sejurului împreună cu reprezentanții unității de cazare, în funcție de disponibilități. Pachetul turistic poate fi exercitat până la data de 20 decembrie 2022.

top-shop.ro%20

“Urmează-ţi fericirea şi Universul îţi va deschide uşi acolo unde erau doar ziduri” –Josep Campbell

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Business

Top 10 echipamente frigorifice care nu pot lipsi din cadrul unei bucatarii profesionale!


Indiferent daca este vorba de restaurante, cantine, baruri, pizzerii sau de orice alta unitate de alimentatie publica, echipamentele frigorifice sunt, fara indoiala, un element esential. Datorita acestora, ingredientele si preparatele sunt mentinute la temperatura scazuta in mod constant, aspect care contribuie la pastrarea prospetimii acestora si la prelungirea termenului de valabilitate.

Pentru a beneficia de echipamente HoReCa performante, care contribuie la productivitatea si succesul afacerii dumneavoastra, apelati cu incredere la Fresco, o companie care sustine geniul in bucatariile profesionale din Romania inca din anul 1992. Aici veti descoperi o gama variata de echipamente destinate afacerii dumneavoastra, de la branduri renumite la nivel international.

bucatarii profesionale

In momentul in care alegeti sa investiti intr-un echipament profesional, aveti garantia calitatii, a fiabilitatii, dar si a duratei de viata indelungate si a consumului de energie redusa. In plus, cei care colaboreaza cu Fresco Expert se bucura de multe alte servicii de calitate, toate menite sa creeze o experienta unica.

Asadar, iata ce tipuri de echipamente frigorifice nu pot lipsi din cadrul unei bucatarii profesionale!

1. Dulapuri frigorifice. Confectionate din otel inox, dulapurile frigorifice pentru bucatarii profesionale au functie de refrigerare si congelare. In plus, asigura un control deosebit de precis asupra temperaturii si umiditatii.

2. Mese de lucru refrigerate. In cazul in care aveti nevoie de mese reci sau mese de congelare, explorati oferta Fresco pentru a descoperi cele mai bune oferte! Modelele puse la dispozitie dispun de 1 pana la 4 usi si sunt destinate utilizarii multiple, precum depozitarea sau prelucrarea alimentelor.

3. Abatitoare. Cel mai sigur sistem de racire in bucatarii profesionale este reprezentat de abatitoare, cunoscute si drept blast chillere. Astfel de echipamente pot raci instantaneu si eficient orice tip de preparat.

4. Masini de cuburi de gheata. Un astfel de echipament nu poate lipsi dintr-un bar, mai ales in aceasta perioada, cand se deschide sezonul cald. Acestea functioneaza cu apa sau aer, au randament ridicat si pot produce chiar si fulgi de gheata.

5. Lazi frigorifice. Alege lazi frigorifice din catalogul Fresco Expert si vei avea parte de un echipament cu volum de pana la 1.200 de litri, care poate genera temperaturi de congelare de pana la -24 de grade Celsius.

6. Saladete. Saladetele au un dublu rol in bucatarii profesionale. Pe de o parte, sunt utilizate pentru a pastra prospetimea ingredientelor destinate salatelor. Pe de alta parte, au o functie estetica din moment ce prezinta ingredientele intr-o maniera extrem de atractiva.

7. Frigidere de bauturi. Cu o capacitate crescuta de stocare, design elegant si dotate cu iluminat interior, astfel de echipamente nu ar trebui sa lipseasca din bucataria unei afaceri de succes.

8. Vitrine de vinuri. Cand doriti sa achizitionati vitrine de vinuri, optati pentru un produs cu una sau mai multe zone de reglare a temperaturii, dotate cu usi din sticla si termostat electronic, asa cum sunt modelele din oferta Fresco Expert.

9. Vitrine de tapas/sushi. Din bucatariile cu specific spaniol sau japonez, astfel de echipamente sunt esentiale, din moment ce intregesc experienta pe care vreti sa o puneti la dispozitie clientilor dumneavoastra.

10. Camere de frig si accesorii. Nelipsite din dotarea unei bucatarii profesionale, camerele de frig pot pastra fructele, legumele si carnea proaspete, totul intr-o atmosfera controlata.

top-shop.ro%20

Continue Reading

Business

Mastercard lansează primul său album muzical: Priceless®


Cel mai recent milestone în călătoria de brand audio a Mastercard

Album disponibil mai întâi pe Spotify, cea mai populară platformă de muzica din lume

Mastercard a lansat la Cannes Lions Festival of Creativity primul său album muzical numit Priceless®. Albumul, disponibil întâi pe Spotify și ulterior pe alte platforme de streaming, conține 10 melodii compuse de 10 artiști din întreaga lume. Fiecare piesă încorporează melodia recognoscibilă a identitatii audio Mastercard. 

Pentru a-și spori angajamentul față de fanii muzicii și talentele emergente, Mastercard și-a unit forțele cu platforma de creație muzicală Beatclub a apreciatului producător Timbaland. Inspirați de melodiile originale dezvoltate pentru albumul Mastercard, noii creatori de muzică Beatclub au fost îndrumați de Timbaland în timp ce remixau două piese remarcabile.

„Primul nostru album muzical care cuprinde munca inspirațională și originală a 10 artiști în ascensiune duce abordarea noastră inovatoare de branding audio la un nivel și mai înalt, de neegalat”, a declarat Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer Mastercard și Președinte Healthcare. „Din Algeria până în Australia și din Slovenia până în Suedia, fiecare dintre artiști a integrat melodia noastră în piesele lor și a creat ceva de care suntem cu toții cu adevărat mândri! Sperăm ca și alții să se bucure de aceste cântece la fel de mult ca noi.”

Ca parte a colaborării cu Beatclub, Mastercard va achiziționa și va oferi abonamente timp de un an pe platforma Beatclub pentru sute de noi creatori din comunități dezavantajate.

„Acest parteneriat a fost o potrivire naturală, având în vedere obiectivul comun al Mastercard și Beatclub de a sprijini artiștii și industria”, a spus Timbaland. „Împreună ridicăm noua generație de artiști prin puterea muzicii și a mentoratului. Furnizarea de platforme, instrumente și conexiuni cu scopul de a ajuta creatorii să-și urmeze pasiunile deschide uși prin care nenumărați artiști pot să pătrundă într-o industrie care este adesea impenetrabilă.”  

Mastercard a colaborat îndeaproape cu producătorul executiv Niclas Molinder pentru a găsi artiști care acoperă o varietate de culturi, limbi și genuri – un element central al identității albumului. Fiecare artist a avut sarcina de a încorpora melodia brandului în cântecul său, demonstrând modul în care brandingul audio poate fi folosit în mod inovator. Albumul complet va cuprinde piese de la artiști în ascensiune, precum Michael Rice (Marea Britanie), Shiraz (Liban), Good Harvest (Suedia), Alma Lake (Columbia/SUA), Raees (Algeria), Tejas (India), Nadine Randle (Marea Britanie/Suedia), Tania (Australia), Elle B. (SUA) și Amaya (Slovenia).

Albumul va fi prezentat la o petrecere de lansare alături de Spotify, partenerul de lansare exclusiv al Mastercard și cea mai populară platformă audio din lume, cu 422 de milioane de utilizatori în 183 de piețe. În calitate de lider global în industria sa, Spotify se angajează să ridice și să sprijine artiștii în ascensiune și le va oferi o platformă și mai mare ca aceștia să se conecteze cu un public global robust de ascultători și fani.  

Mastercard are o relație de lungă durată cu industria muzicală, prin intermediul platformei Priceless și lucrează cu artiști precum Jennifer Hudson, SZA și alții.

Björn Ulvaeus din trupa ABBA, co-fondator al Sessions, o platformă care sprijină creatorii de muzică și partener Beatclub, a declarat: „Albumul unic al Mastercard și parteneriatul cu Beatclub pun în lumină sprijinirea artiștilor și creatorilor aflați la început de drum, ceea ce îi va ajuta pe acești interpreți talentați să devină recunoscuți la scară globală.”

###

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

top-shop.ro%20

Continue Reading

Business

90 de ani de existenta a laboratoarelor Boiron


Laboratoarele BOIRON aniversează 90 de ani de existență. 90 de ani de inovație, 90 de ani dedicați cercetării, sănătății și produselor homeopatice.

Povestea Laboratoarelor BOIRON a început în Franța în anul 1932 când farmaciștii Jean și Henri Boiron, frați gemeni, au început să producă medicamente homeopatice ca răspuns la cererea medicilor care căutau produse de calitate pentru pacienții lor. Astfel a început un riguros proces francez de fabricație a medicamentelor homeopatice, care la acea vreme erau fabricate artizanal chiar de către medici.

Au fost ghidați de dorința de a garanta fiabilitatea, eficacitatea și reproductibilitatea acțiunilor acestor medicamente.
Astăzi, după 90 de ani, Laboratoarele BOIRON înseamnă echipamente industriale de ultimă generație, aparate ultrasofisticate proiectate de inginerii Laboratoarelor BOIRON, în colaborare cu companii partenere, pentru a răspunde procesului unic de fabricație a medicamentelor homeopatice: tuburi, doze, monodoze sterile, creme, siropuri etc.

Beneficiind în special de cele mai noi tehnologii în materie de software de management și execuție pentru activitățile de producție și control, Laboratoarele Boiron investesc constant în cele mai avansate echipamente pentru a garanta calitatea medicamentelor și capacitatea de producție.

Filosofia Laboratoarelor BOIRON se bazează în mod intrinsec pe respectul față de pacient și față de natură. Homeopatia este o soluție utilă, respectuoasă și durabilă pentru sănătatea oamenilor, a animalelor și a plantelor. De la înființare, Laboratoarele Boiron au dezvoltat constant principiul homeopatiei integrate în medicină, în întreaga lume. Dezvoltarea internațională a fost realizată pas cu pas, ținând cont, de fiecare dată, de contextul de reglementare local.
În România, aniversarea celor 90 de ani a fost marcată printr-un eveniment și o masă rotundă la care au participat representanți ai companiei BOIRON, medici, colaboratori și jurnaliști.
La masa rotundă “HOMEOPATIA ÎN CENTRUL MEDICINEI INTEGRATIVE” au participat:
Dr. Nicolae Fotin – Medic primar epidemiolog
Dr. Raluca Ghionaru – Medic primar medicină de familie, medic formator, coordonator regional
AREPMF, consilier departamentul economico-social CMR
Ana Maria Popescu – Scrimer, dublă Campioană Mondială,de 7 ori Campioană Europeană, autoarea cărții pentru copii “En Garde! Fetița cu masca tricoloră”, inițiatoarea proiectului umanitar „Aleargă de ziua ta”
Andreea Raicu – Vedetă de televiziune, autoarea programului “Tu în echilibru cu tine!”, autoarea volumelor “Descoperă-te” și “Secrete aflate pe pielea mea”
Silvia Măinescu – Director general BOIRON România
Invitat și moderator eveniment: Sonia Argint – vedetă de televiziune, founder doer.ro

”Începând cu 1992, printr-o directivă europeană s-a realizat, pentru prima dată în Europa, cadrul legal de autorizare și de utilizare a acestui tip de medicamente. În 2007, odată cu aderarea României la Uniunea Europeană și țara noastră a avut obligația transpunerii actelor normative europene.

Prin urmare, în legea 95(Legea sănătății n.r) se găsesc prevederile europene în acest domeniu legate de acest subiect.

Pașii de autorizare sunt aceeași ca la orice alt medicament alopat. Sunt capitole care abordează medicamentele alopate, medicamentele homeopate, medicamentele de utilizare tradițională și alte clasificări atunci când vorbim de medicamente. (Producătorul n.r) trebuie să depună o documentație care să certifice calitatea de la materia primă, de la substanțele de bază, de la etapele intermediare de fabricație, siguranță, aspectele toxicologice, dar și mecanismele prin care se realizează monitorizarea ulterioară punerii pe piață.” a adăugat dl. doctor Nicolae Fotin.
Dr. Raluca Ghionaru, Medic primar medicină de familie, medic formator, coordonator regional
AREPMF, precizează că homeopatia are o abordare complexă a individului, prescrierea tratamentului
făcându-se după o discuție amănunțită cu pacientul:
”Sfaturile terapeutice, atitudinea și acțiunile medicului se îndreaptă spre binele pacientului. Filtrând prin conștiința profesională, care înseamnă și ani de studiu și de experiență avută în urmă, da, se poate recomanda homeopatie atât separat, cât și împreună cu terapia alopată. Apropo de discuția de unde este locul homeopatiei în România și în Europa și acolo unde se practică în lume, cred că și această certificare a instituțiilor de învățământ superioare medicale înseamnă foarte mult, pentru că înseamnă niște ani de studiu bazați pe evidențe medicale și pe experiența unor profesori care au practicat înainte.
Homeopatia este o abordare personalizată a pacientului și din fericire medicul de familie cred că își cunoaște cel mai bine sau ar trebui să își cunoască cel mai bine dintre toți specialiștii pacientul, pentru că îl vede des, îl vede și când e sănătos și când e bolnav și știe și familia”
BOIRON.

În mod firesc, homeopatia a depăşit barierele care o despărţeau de medicina alopată şi a
câştigat încrederea atât a pacienţilor cât şi a profesioniştilor din domeniul sănătăţii. Graniţa dintre cele două ramuri medicale a devenit permeabilă pentru că locul homeopatiei este în cadrul medicinei şi nu “alături” sau “în afara” ei. Ocupând locul care i se cuvine, homeopatia işi revendică astfel un loc din ce în ce mai insemnat în arsenalul terapeutic al medicului şi al farmacistului.
Homeopatia întruchipează medicina integrativă, deoarece împărtășește principiul și modelul de îngrijire al acesteia.

Se înscrie în medicina convențională, pentru că utilizează medicamente și profesioniști din
domeniul sănătății.

Face parte, de asemenea, din medicina complementară pentru că permite
pacienților să fie acompaniați pentru a-și îmbunătăți calitatea vieții, făcându-i în același timp actori ai sănătății lor. Homeopatia corespunde atât nevoii de a trata, „CURE”, cât și nevoii de a îngriji, „CARE”.
ABBI, NOUA PEPITĂ A LABORATOARELOR BOIRON
Anul acesta, Laboratoarele BOIRON și-au anunțat și prima participație majoritară, în afara homeopatiei,la ABBI: singura companie din Franța care produce produse de îngrijire cosmetică personalizate cu ajutorul inteligenței artificiale și pe baza unui selfie.
Cu un concept brevetat, ABBI este singura marcă din Franța care produce tratamente cosmetice personalizate. O simplă fotografie este suficientă pentru ca o persoană să obțină în doar câteva secunde un diagnostic gratuit și individualizat al pielii, care o va ghida în elaborarea formulei, a tratamentului compus din ingredientele active cele mai potrivite pentru nevoile pielii sale.

După 3 ani de cercetare și dezvoltare, ABBI a dezvoltat modulul de inteligență artificială SkanMySkin. Acesta analizează 20 de zone ale feței în funcție de 7 criterii vizibile: riduri, sensibilitate, strălucire, pete, coșuri, luminozitatea tenului și rugozitate.

Produsele cosmetice sunt compuse din peste 95% ingrediente naturale, nu conțin componente controversate și sunt livrate într-un mod eco-responsabil.

Conceptul se adresează tuturor tipurilor și culorilor de piele, tânără sau mai matură, feminină sau masculină. Un diagnostic de încredere, validat de dermatologi .
Laboratoarele BOIRON își continuă epopeea industrială 100% franceză, cu inovații noi în sfera homeopatiei, cu același respect față de pacient și față de natură.

top-shop.ro%20

Continue Reading




Trending