A-Z NEWS
AUDIENTE TV: Prima zi de Paşte, Antena 1, lider detaşat de piaţã la nivelul întregii zile şi al Prime Time-ului
Published
5 ani agoon
În prima zi de Sãrbãtoare, românii au ales Antena 1, staţia impunându-se ca lider detaşat de audienţã în prima zi de Paşte, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public.
Antena 1 a fost urmãritã în medie, în prima zi de Paști de peste 8.8 milioane de telespectatori unici, la nivelul întregii ţãri. Startul etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor, filmele Comoara Naţionalã: Cartea Secretelor, Cartea Junglei 2 şi Amintiri din Copilãrie, precum şi Observator 06 şi Observator 13 au condus detaşat clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public.
Astfel, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul întregii zile (Whole Day – 02:00 – 26:00) pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, în medie, 4.6 puncte de rating şi 22.3% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 3.7 puncte de rating şi 18.2% cota de piaţã. Şi în mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor întreaga zi, obţinând un rating mediu de 4 puncte şi 15.1% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV, cu 3.4 puncte de rating şi 12.9% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii ţãri, cei mai mulţi telespectatori alegând sã urmãreascã programele Antenei 1, care a înregistrat astfel, pe Whole Day 4.3 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 3.6 puncte de rating şi 12.9% cota de piaţã.
Şi la nivelul Prime Time-ului ( cel mai vizionat interval al zilei – 19:00 – 23:00), Antena 1 a condus detaşat clasamentul audienţelor, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat un 10.2 puncte de rating şi 28.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 7.8 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţã. Şi la nivel urban, programele Antenei 1 din Prime Time au fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 8.6 puncte de rating şi 19.1% cota de piaţã, fiind urmate de Pro TV cu 7 puncte de rating şi 15.6% cota de puaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul naţional, interval în care Antena 1 a obţinut 8.5 puncte de rating şi 17.9% cota de piaţã, fiind urmatã de Pro TV cu 7.3 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã.
Şi startul etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor s-a impus ca lider de piaţã, pe toate categoriile de public.
Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:03-23:02), o audiență medie de 12.1 puncte de rating și o cotă de piață de 32%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20.2%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9.9 puncte de rating şi 21.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.5 puncte de rating şi 13.9% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9.6 puncte de rating și 19.5 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating și 14.3% cota de piață.
În minutul de aur, înregistrat la 21:48, aproape 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură debutul etapei finale din Asia Express.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 19 aprilie 2020 |
Partajează asta:
- Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă)
Similare
“Urmează-ţi fericirea şi Universul îţi va deschide uşi acolo unde erau doar ziduri” –Josep Campbell
You may like
Du-ți pasiunea pentru apicultură la nivelul următor!
Cum să te îmbraci ca Miss Univers made in Romania
Transformă rafting-ul într-o aventură sigură, fără riscuri
Soluții de protecție și confort pentru fiecare casă
Descoperă L’Aterier Coquette, o destinație a modei la prețuri accesibile
Visurile devin realitate. Și lemnul devine casă
Cele mai bune servicii și piese de climatizare de la PieseClima.ro
Confort și inovație pentru pentru fiecare familie
Ce alimente să mănânci ca să treci mai ușor peste astenia de primăvară
Pauza de cafea la birou, o pauza bine meritata !
Un nou început. Decizia de transformare este un amestec de emoție și speranță
Preludiu Christmas Jazz pe 18 şi 19 decembrie, la Palatul Tinerimea Română
Cătălina și grădina secretă. Povești florale care ating fiecare suflet
Ce criterii de selecție folosim pentru a achiziționa o mașină?
Gusturi exigente de casă nouă pentru clienți pretențioși
Comportamentul ”prostesc” face parte din natura umană?
România este Campioană Mondială la Dans Sportiv. Din nou!
GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2022 – Tot ce trebuie să ști!
Sfatul nostru pentru intarirea sistemului imunitar la copii
Minunea apicola – pastura de miere
Trending
- A-Z NEWS3 zile ago
În cursa pentru titlul Top Dogg, Snoop acordă aurul companiei Publicis
- A-Z NEWS3 zile ago
GlobalLogic donează 20.000$ către două ONG-uri specializate în îngrijiri paliative
- A-Z NEWS2 zile ago
Giving Forward: Cele mai inspirate cadouri tech de Crăciun te așteaptă în decembrie pe HUAWEI Store
- A-Z NEWS3 zile ago
Educație sustenabilă pentru 9.700 de elevi din școlile din România
- A-Z NEWSo zi ago
Asociația Zi de BINE aduce căldură și sprijin bunicilor din Onești prin inițiativa „Cald în Vatră”
- A-Z NEWS24 de ore ago
Adams Vision este sponsor oficial al evenimentului studenților de la Farmacie – UMFST Târgu Mureș,5-7 decembrie 2024