Connect with us

UTILE

Cum alegi copiatorul potrivit pentru firma?

Published

on

Productivitatea si eficienta firmelor au crescut de-a lungul anilor pe masura ce tehnologia a avansat. Astazi, nu mai este necesar sa ai o imprimanta si un copiator pentru a-ti indeplini sarcinile, ci poti alege o combinatie solida a celor doua, care contine si alte functii necesare activitatii de birou.

Copiatoarele multifunctionale combina imprimantele color si copiatoarele pentru a simplifica sarcinile. Pe langa imprimare si copiere, aceste echipamente au si functia de scanare. Modelele mai avansate pot fi personalizate cu optiuni de finisare, precum capsare, gaurire si sortare. Aceste echipamente multifunctionale sunt concepute pentru a raspunde nevoilor de tiparire ale afacerilor mici si mari, reducand in acelasi timp costurile de aprovizionare si crescand fluxul de lucru. Exista optiunea de achizitionare dar si de inchirieri copiatoare, iar o serie de accesorii sunt disponibile pentru majoritatea modelelor.

Tipuri de copiatoare

Primul lucru pe care trebuie sa il iei in considerare este daca doresti ca echipamentul tau sa imprime doar monocrom sau ai nevoie si de imprimare color. Un alt lucru la care trebuie sa te gandesti este spatiul disponibil in birou – ai nevoie de un copiator care sa se potriveasca perfect, fara sa ocupe prea mult spatiu de lucru. Dupa ce iei o decizie in cu privire la spatiu si tipul de imprimare, te poti gandi la configuratia dorita. Acest lucru va depinde de preferinte si de buget.

Copiatoare monocrom si color

Exista o diferenta intre costurile unei imprimante monocrom si a unei imprimante color. Imprimantele monocrom costa de obicei mai putin datorita cartuselor utilizate. Folosesc un singur cartus negru, in timp ce imprimantele color necesita patru cartuse separate: negru, cyan, galben si magenta. Costurile de aprovizionare vor fi mai mici daca trebuie sa cumperi un singur cartus. De asemenea, ia in considerare impactul bradului tau, deoarece imaginile colorate tind sa atraga atentia mai repede decat imaginile monocromatice.

Advertisement

Copiatoare pentru birouri mici sau mari

Copiatorele proiectate pentru birourile mici au, de obicei, dimensiuni desktop pentru a economisi spatiu. Copiatoarele mici sunt destinate utilizarii individuale si pentru afacerile mici, deci nu vor satisface nevoile proprietarilor de intreprinderi mari.

Copiatoarele pentru afaceri mari sunt adesea independente si sunt construite pentru a se potrivi nevoilor unui birou cu mai multi angajati. Aceste copiatoare pot fi de obicei conectate in retea si includ o varietate de functii de imprimare si scanare. Un model mai avansat iti ofera posibilitatea de a utiliza diferite tipuri si dimensiuni de hartie.

Inainte de a lua o decizie, este o idee buna sa compari modelele, analizand caracteristicile lor cheie. Acest lucru te va ajuta sa determini care sunt caracteristicile de care ai nevoie si sa descoperi accesoriile si software-ul disponibile. Aceste caracteristici includ viteza de imprimare, capacitatea toner-ului, optiunea de scanare, imprimanta laser sau inkjet si multe altele.

Achizitionare vs. inchiriere copiatoare

Majoritatea companiilor distribuitoare de copiatoare ofera atat optiunea de achizitionare cat si de inchiriere. Ambele metode au argumente pro si contra, inclusiv probleme de intretinere si costuri. Daca bugetul nu iti permite sa achizitionezi un copiator performant, cea mai buna solutie este inchirierea. Astfel, prin abonamentul ales de tine, beneficiezi de transport, instalare, instruire si suport tehnic. In plus, service-ul si garantia nu mai sunt grija ta, la fel si consumabilele, piesele de schimb si echipamentul de backup. Contractul de inchiriere acopera toate aceste necesitati si costuri.

https://www.freepik.com/free-photo/using-xerox_5403437.htm#page=1&query=xerox&position=2

Advertisement

top-shop.ro%20
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




Trending