Connect with us

Emisiuni

Ediţiile speciale Super Neatza cu Răzvan şi Dani de 1 şi 2 mai, lider de audienţă

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

De Sãrbãtoare, românii şi-au început dimineţile alături de cea mai veselă gaşcă matinală din România. Ediţiile speciale Super Neatza cu Răzvan şi Dani de 1 şi 2 mai, în care echipa matinalului a deschis sezonul estival şi a sărbătorit ziua tineretului cu o ediţie exotică, în care au adus plaja în platoul emisiunii, s-au impus ca lider de audienţă.

Astfel, de 1 Mai, telespectatorii au petrecut ziua de sărbătoare alături de familia Super Neatza. Conform Kantar Media, în intervalul 08:59 -13:01, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani și a obținut, în medie, 2 puncte de rating şi 15.3 % cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 1.7 puncte de rating şi 13.6% cota de piată. Şi la nivel urban, Super Neatza cu Răzvan şi Dani a fost prima opţiune a telespectatorilor, conducând clasamentul audienţelor cu 2.2 puncte de rating şi 12.8% cota de piaţă.

Cea mai veselă gască matinală din România a deschis sezonul estival cu o super petrecere. Florin, Ilona, Diana, Cuza si Rizea au fost responsabili cu distractia, iar reporterii Super Neatza au transmis live de pe litoral şi de la alte evenimente interesante ale momentului. Telespectatorii au putut afla ce meserii au vrut să aibă prezentatorii Super Neatza când erau copii, iar Adda a fost ajutor de nădejde pentru soţul Cătălin în bucătărie. Francisc Sandor, fost concurent la Chefi la cuţite, a încins grătarul pentru cea mai veselă gaşcă.

Şi luni, de ziua tineretului, când matinalii de la Antena 1 au petrecut exotic cu o ediţie specială Super Neatza, în care au adus plaja în platou, telespectatorii au ales să le fie alături. Super Neatza cu Răzvan şi Dani din 2 mai s-a impus ca lider de audienţă la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 54 de ani și a obținut, în medie, 1.8 puncte de rating şi 22.5% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 1.6 puncte de rating şi 20.5% cota de piată.

Radu Vâlcan acompaniat de ispitele celui mai nou sezon Insula Iubirii au venit în platoul Super Neatza şi au povestit totul despre cel mai asşteptat reality-show al primaverii: Insula Iubirii. Matinalii şi invitaţii lor speciali au pregătit cocktail-uri delicioase şi multe surprize, aşa cum şi-au obişnuit deja telespectatorii.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul 18-54 Urban, Urban all
Perioada 1-2 mai 2022

Advertisement
top-shop.ro%20
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




Trending