Connect with us

Timp Liber

Fashion Up și dEPurtat înregistrează rezultate spectaculoase cu aplicația Retargeting.Biz

Published

on

FashionUp și dEpurtat, doi dintre cei mai mari retaileri din e-commerce, de pe segmentul de fashion, au optat pentru aplicația Retargeting.Biz. 

Alin Stanciu de la FashionUp.ro și Nicolae Slav de la dEpurtat.ro vorbesc despre impactul și rezultatele înregistrate în urma utilizării Retargeting.Biz, software-ul de automatizare în marketing dezvoltat antreprenorii Rareș Bănescu și Mugur Frunzetti.

 

 

Alin Stanciu @FashionUp.ro

“Soluția Retargeting.Biz ne-a dat posibilitatea să creăm mesaje personalizate pentru fiecare din clienții FashionUp, luând în calcul comportamentul și preferințele individuale ale fiecăruia. Implicit, asta ne-a apropiat de clienții nostri, lucru apreciat imediat de către aceștia.

Ratele de conversie pe trigger-ele Retargeting sunt de 4-5 ori mai mari decât media site-ului. În acest moment, aproximativ 25% din clienții FashionUp intră în contact cu aceste triggere.

alin-stanciu-fashion-up

 

Decizia de cumpărare în comerțul online de fashion este, de cele mai multe ori, impulsivă. Live-urile, care țin cont în timp real de comportamentul on-site al utilizatorului, sunt instrumentele cele mai eficiente pentru noi, cu atât mai mult cu cât ele țintesc o categorie de utilizatori care, la acel moment, doar vizualizează produsele și sunt încă nedeciși dacă să înceapă procesul de cumpărare. De asemenea, trigger-ele de abandon coș au o rată de conversie foarte bună.

Primul lucru pe care l-am apreciat a fost simplitatea implementării, chiar în cazul unei platforme custom-made, cum e cea folosită de FashionUp.ro. Aș mai face referire și la backend-ul soluției, unul foarte prietenos și, mai ales, foarte customizabil, lucru care ne ajută la implementarea on-spot a campaniilor, fără a fi nevoiți să apelăm la programatori.

În primul rând aș menționa că soluția despre care vorbim este o soluție de on-site retargeting care ajută la creșterea conversiei pe traficul existent. Comparând cu ce am testat noi până la momentul implementării, această soluție este cel mai usor de implementat și, ulterior, de operat. Rezultatele au venit imediat, raportarea e foarte transparentă sț asta ne-a permis să calculăm din prima lună un ROI care, de altfel, a fost foarte pozitiv.”

 

Nicolae Slav @dEpurtat.ro

“Clienții noștri au reacționat într-un mod pozitiv din prima zi în care am instalat aplicația în site, acest lucru reflectându-se în mod direct și în vânzări. 

De la instalarea aplicației și până în prezent, am avut o creștere de peste 30% a vânzărilor. Triggerul on-site de coș abandonat, pentru vizitatorii necunoscuți, performează cel mai bine.

nicolaeslav-depurtat

Retargeting.Biz este un sistem automatizat foarte bine pus la punct, cu un mod de administrare simplu, ceea ce ne incântă foarte mult în condițiile în care căutăm zilnic soluții cât mai optime de funcționare. În plus, sistemul chiar optimizează rata de conversie. 

Nu știu alte companii în România care să facă ce fac colegii de la www.retargeting.biz , iar tool-urile de afară sunt foarte scumpe.”

 

Despre Retargeting.Biz

Lansat în 2013, Retargeting.Biz este un start-up românesc inovator ce propune companiilor din e-commerce un software care să îi ajute să interacționeze personalizat și rapid cu fiecare vizitator, în funcție de acțiunile lor. Prin retargetarea vizitatorilor, aplicația crește rata de conversie și veniturile magazinelor online.

Mai multe pe https://retargeting.biz/roFacebook și Instagram.

 

Foto Credit: SundayPR

 

Continue Reading
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Timp Liber

ZAREA 7 Stele, istoria ce merită povestită

Published

on

De o culoare ambră aurie, ZAREA 7 Stele este o băutură echilibrată cu un gust delicat, dar complex, cu finish prelungit, ce captează atenţia celor mai exigenţi cunoscători.

ZAREA 7 Stele este licoarea creată de un producător cu un secol de tradiţie şi cu o istorie ce poate fi oricând subiectul unei conversaţii spumoase între prieteni. Povestea acestei băuturi pe bază de distilat de vin învechit în butoaie de stejar este foarte interesantă. În anii ’50 cele mai nobile băuturi se realizau la secţia ZAREA 5, secţia de „Coniacuri de calitate superioară” în care adevăraţi maeştri ai gustului înfrăţeau distilatul, alcoolul şi maceratele naturale, desăvârşindu-şi talentele în arta băuturilor distilate. Zarea, Dunărea şi Tomis sunt doar câteva dintre brandurile realizate în crama ZAREA, branduri medaliate în cadrul competiţiilor internaţionale.

Tradiţia de producător de băuturi spirtoase de înaltă calitate este recunoscută şi azi, când consumatorii români au votat  ZAREA ca fiind Nr.1 în ceea ce privește Calitatea în categoria Băuturilor Spirtoase conform studiului de piața QUDAL – QUality meDAL realizat de ICERTIAS în România (www.icertias.com)

ZAREA 7 Stele este o băutură românească cu tradiţie, fină şi sofisticată. Această experienţă a gustului şi a mirosului e ideală pentru a fi împărtăşită cu prietenii la masa de sărbători, alături de poveşti despre alte vremuri sau veşti proaspete despre ultimele realizări.

ZAREA 7 Stele se găseşte într-o sticlă cu prezentare premium, în litraje de 0,5L, 0,7L sau într-o cutie elegantă, gata pentru a fi oferită cadou, ZAREA Connaisseur cu 2 pahare elegante.

Continue Reading

Timp Liber

Crearea de noi locuri de joaca pentru copii

Published

on

Anul 2018 a fost un an in care sucevenii au dus la bun sfarsit un proiect la care au visat de ani de zile. Proiectul intitulat “Crearea locurilor de joaca pentru copii”, avea ca obiectiv principal, dupa cum reiese si din titlu, crearea unor noi spatii de joaca pentru copii si amenajarea acestora .

Proiectul a pornit de la dorinta de a solutiona pe cat posibil problema cu care se confrunta cetatenii orasului, din pricina faptului ca nu sunt locuri special amenajate pentru copii. In special spatii unde acestia pot sa isi dezvolte cultura generala, sa petreca timpul liber facand diferite activitati recreative, cu scop educational, distractive unde pot sa isi dezvolte creativitatea, imaginatia si simtul petrecerii timpului liber in cadrul spatiilor verzi , nu doar in fata calculatorului.

Aceasta investitie a fost demarata in urma cu 10 ani, prin transferarea de la Guvern a unei suprafete de 7 hectare, din care un hectar luciu de apa – doua iazuri. Si iata ca , desi initial, inaugurarea era programata pentru data de 1 Mai, termenul a fost devansat, astazi sucevenii dispun de numeroase spatii verzi amenajate cu gazon, plante si arbusti ornamentali, de acces gratuit la o multime de facilitati – locuri de joaca pentru copii, terenuri de minigolf, terenuri de sport, un foisor muzical, un debarcader cu barci si hidrobiciclete, o fantana arteziana, cladiri administrative si o cafenea.

Prin intermediul acestui proiect, s-a dorit acordarea unei maini de ajutor atat parintilor cat si copiilor in vederea realizarii unui proiect ce presupune amenajari pentru parcuri, deoarece cei mici vor avea unde se juca si desigur, parintii isi vor vedea micutii fericiti.

Partenerii acestui proiect, cunoscand situatia critica din zona in ceea ce priveste locurile de joaca pentru copii au fost dispusi sa ajute la ameliorarea acestei probleme , sau chiar eliminarea acesteia. S-a mizat si pe atractivitatea zonei si nevoia de relaxare a parintilor si a copiilor in spatiile verzi.

Punctele slabe ale realizarii proiectului au fost in primul rand insuficienta spatiilor pentru amenajare, apoi slaba implicare si lipsa de fonduri, avand in vedere faptul ca oamenii, in general, trebuie convinsi ca lipsa acestor locuri reprezinta intradevar o problema si este necesar ajutorul lor pentru a o putea solutiona.

Astfel, pornind de la problema principala, si anume: insuficienta locurilor de joaca pentru copii, s-a mers pe dezvoltarea acesteia, scotand in evidenta totalitatea lucurilor ce dauneaza copiilor si care se rasfrang asupra lor din cauza problemei principale. Astfel, au intrat in discutie:

–           Insuficienta spatiilor disponbile pentru amenajarea de locuri de joaca pentru copii, pornind de la dezvoltarea constructiilor in urma planurilor de urbanizare; aceste actiuni ce aveau ca rezultat petrecerea copiilor mai mult timp in fata calculatorului, ceea ce stim cu totii ca nu este deloc sanatos deoarece afecteaza atentia si de asemenea dezvolta un dezinteres al micutilor pentru activitatile in natura, care, pe langa faptul ca sunt distractive, sunt si sanatoase, aducand numai beneficii.

–           Apoi, s-a constatat un dezinteres din partea unor investitori, care, acaparati de alte probleme sau proiecte, pe care le-au considerat mai importante, considerandu-le totodata si mai profitabile; neluand in considerare problema cu care se confrunta copii si parintii. S-a ajuns astfel la imosibilitatea organizarii unor evenimente cu impact favorabil pentru copii, dar si pentru zona, astfel nu ar mai scade atractivitatea zonei, ceea ce ar putea determina ca familiile tinere sa plece in orase mai mari.

–           Echipa implicata in proiect a constatat ca problema si insuficienta timpului pentru relaxare atat a copiilor cat si a parintilor, a copiilor deoarece majoritatea erau aglomerati cu teme/ sarcini, din cauza cerintelor ridicate din partea cadrelor didactice.

In concluzie, toate acestea conduceau la stres crescut in randul parintilor, afectarea timpului acestora de la cadrul de munca si chiar afectarea calitatii vietii.

In al treilea pas al proiectului, echipa a incercat sa priveasca activitatile si de ce nu, interesele copiilor si chiar ale parintilor, in conditiile in care ar exista acele amenajari locuri de joaca  si spatiile special amenajate pentru asta.

Cu toate ca zona de agrement a fost facuta cu un efort financiar considerabil, partial dintr-un credit si partial de la bugetul local – cheltuielile neeligibile, accesul populatiei la facilitatile create – locuri de joaca, terenurile de mini-golf, terenurile de sport, biciclete, hidrobiciclete, barci etc. – nu este conditionat de plata vreunei taxe.
Curand urmeaza sa fie pus in practica si un al doilea proiect, de dotare a zonei de agrement Tatarasi cu noi facilitati pentru suceveni, cele mai importante fiind cele doua tiroliene, una cu o lungime de 100 de metri, pentru copii sub 12 ani, iar a doua, cu o lungime de 600 de metri, pentru copii de peste 12 ani.

Continue Reading

Timp Liber

HISTORY recreează cele mai periculoase cascadorii ale legendarului Evel Knievel

Published

on

Foto Credit: History

HISTORY® difuzează în exclusivitate evenimentul Evel Knievel: Cascadoria supremă în care vedeta motorsportului profesionist american Travis Pastrana îl celebrează pe legendarul Evel Knievel prin încercarea de a realiza trei dintre cele mai periculoase cascadorii ale acestuia, în cadrul unui show în Las Vegas. Producția, realizată de HISTORY în parteneriat cu cei de la Nitro Circus, va fi transmisă în premieră pentru România, sâmbătă, 18 august, de la ora 21:00.

Conducând o motocicletă inspirată de cea folosită de Knievel, Travis va încerca să forțeze limitele și mai mult, prin doborârea recordurilor lui Evel, sărind peste 50 de mașini și peste 14 autobuze, înainte de a realiza faimoasa săritură peste fântâna de la Casears Palace care aproape l-a omorât pe legendarul cascador, acum 50 de ani.

”Sunt încântat că am avut ocazia să-l omagiez pe Evel Knievel, care prin curajul și talentul lui a pus baza sporturilor extreme”, a spus Travis Pastrana. “Evel și-a depășit limitele și a sărit mai departe pe o motocicletă decât a crezut cineva cu putință. Prin acest tribut modern, am vrut să creăm o punte între generații – de la cea a părinților mei care a fost inspirată de Evel la generația următoare care poate să nu știe prea multe despre cascadorii originali care au deschis drumul în acest domeniu.  HISTORY® și Nitro Circus au vrut să arate cât de incredibile au fost realizările sale. Pentru a putea face acest lucru în Las Vegas și la Caesars Palace, unde s-a născut legenda lui Evel, este extraordinar.”

Show-ul a avut un succes răsunător în SUA, fiind văzut de un total de 3.5 milioane de persoane, fiind una dintre cele mai apreciate producții speciale ale postului TV din ultimii 7 ani.

Continue Reading
Advertisement
Sanatate7 zile ago

Pășește încrezătoate într-o nouă etapă din viață, cu Mastrelle Meno

Frumusete2 săptămâni ago

Gama SantaDerm ParasiteS împotriva păduchilor, o soluție naturală, sigură și eficientă

Timp Liber3 săptămâni ago

ZAREA 7 Stele, istoria ce merită povestită

Sanatate3 săptămâni ago

Victoria Asanache organizeaza primele cursuri de Navigatori de pacienti oncologici din Romania

Frumusete3 săptămâni ago

Luptă împotriva îmbătrânirii tenului cu noua gamă ACM: Duolys

Life Style4 săptămâni ago

Arcca, cel mai mare operator de campusuri private din România, pune la dispoziția studenților peste 2500 de locuri de cazare

Frumusete4 săptămâni ago

Premiera – Onda, prima optiune pentru cei cu grasime localizata!

Life Style1 lună ago

S-a lansat platforma online myorganic.ro

Frumusete1 lună ago

Bucură-te de un păr bogat, sănătos și plin de vitalitate cu Plantur 39

Timp Liber1 lună ago

Crearea de noi locuri de joaca pentru copii

Life Style1 lună ago

De ce sa alegem incaltaminte de calitate?

Antreprenoriat1 lună ago

Cupio, succes 100% românesc pe piața autohtonă de beauty

Antreprenoriat1 lună ago

Importanta echipamentului de protectie in industria alimentara

Sanatate2 luni ago

De ce sa alegi epilarea definitiva?

Sanatate2 luni ago

INTERVIU, Doctor Andreea Catrina – Clinica de stomatologie Catrident

Sanatate2 luni ago

Radioterapia, soluția de luptă împotriva cancerului

Sanatate2 luni ago

Mastrelle Symbio, pentru confortul și sănătatea ta intimă

Spiritualitate2 luni ago

Cele 10 Tulpini Celeste care ne influenţează viaţa. Tu cu care te identifici?

Timp Liber2 luni ago

HISTORY recreează cele mai periculoase cascadorii ale legendarului Evel Knievel

Timp Liber2 luni ago

Mark Sullivan, autorul cărții Sub un cer sângeriu despre întâlnirea cu Pino Lella

Trending