Connect with us

British American Tobacco (BAT) România a anunțat astăzi extinderea rețelei de distribuție glo™, cel mai nou produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul, pe piețele din șapte orașe mari: București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.

 

Această măsură face parte din strategia globală a British American Tobacco de a oferi consumatorilor noi modalități de a se bucura de tutun, prin intermediul unor produse de nouă generație cu potențial de risc redus.

 

Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarket-uri și benzinării din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași. De asemenea, o echipă dedicată de ambasadori glo™ a fost recent înființată pentru a le facilita fumătorilor accesul la produs, precum și pentru a le oferi acestora mai multe informații cu privire la caracteristicile cheie și modul de utilizare. Acum, dispozitivul glo™ este disponibil online, pe www.glo.ro, în magazinul dedicat glo™ din Băneasa Shopping City din București și prin rețeua de ambasadori, în timp ce consumabilele sunt accesibile și în cele 2.000 de puncte de vânzare cu amănuntul la nivel național. Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).

 

„Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație pe care le-am lansat în magazinul nostru din București în luna decembrie a anului trecut. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.

 

 

Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potențial de risc redus la fumatul tradițional.

 

Conform cercetărilor existente, vaporii produși de glo™ prin încălzirea tutunului conțin cu aproximativ 90% – 95% mai puține substanțe nocive decât fumul de țigară*. De asemenea, glo™ produce mai puțin miros și nu generează scrum, în comparație cu fumatul**. La nivel global, peste 1.500 de oameni de știință, ingineri și specialiști în tutun lucrează în centrele de cercetare și dezvoltare ale companiei.

 

„Când am dezvoltat glo™, am vrut să oferim fumătorilor o experiență similară cu cea a fumatului, dar cu un potențial de risc redus față de cel asociat țigărilor. Este cunoscut faptul că arderea tutunului produce multe dintre substanțele nocive asociate fumatului. Deși efectele pe termen lung asupra sănătății trebuie evaluate în continuare, cele mai recente studii arată că glo™ produce cu aproximativ 90% până la 95% mai puține toxine decât țigările*”, a spus Christopher Proctor, Chief Scientific Officer, British American Tobacco. 

 

 

*Comparație între fumul produs de arderea tutunului unei țigarete de referință standard 3R4F (aproximativ 9 mg gudron) și vaporii proveniți din încălzirea tutunului cu ajutorul glo, având în vedere cele 9 tipuri de componente nocive recomandate a fi reduse în fumul de țigaretă de către Organizația Mondială a Sănătății. Această caracteristică nu înseamnă neapărat că acest produs este mai puțin nociv decât alte produse de tutun.

** Această caracteristică nu înseamnă neapărat că acest produs este mai puțin nociv decât alte produse de tutun.

glo™ este un produs de încălzire a tutunului conceput să ofere o experiență ușoară de utilizare și în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate și siguranță. Acesta include o serie de caracteristici de siguranță, precum:

  • glo™ este realizat din aluminiu de înaltă calitate și are o bază robustă din plastic. Materialele interioare sunt confecționate din plastic termic rezistent la căldură, un tub de vid care asigură o temperatură exterioară rece la atingere, o tehnologie de încălzire rapidă și o baterie Li-Ion de înaltă calitate.
  • Dispozitivul se oprește în caz de supraîncălzire și are caracteristici care îl protejează de încărcarea incorectă.
  • Dispozitivul a fost testat de o organizație independentă recunoscută la nivel mondial în ceea ce privește standardele internaționale de siguranță pentru dispozitivele destinate consumatorilor.

 

Continue Reading
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Life Style

Noul gust EXTRA-SEC în gama ZAREA Diamond Collection

Published

on

Pentru cine nu ştia deja, numai 20% din producţia mondială de spumante este obţinută prin tehnologia de fermentare în sticlă, iar în România, 6 sticle din 100 sunt produse prin această metodă. Lansată în 2006, ZAREA Diamond Collection este cea mai de succes gamă de vinuri spumante fermentate prin Metoda Tradiţională, rămânând încă de atunci cel mai vândut spumant din segmentul premium.

În 2018, ZAREA întregeşte gama Diamond Collection cu gustul Extra-Sec, propunând un vin spumant armonios, echilibrat, cu perlaj fin, al cărui nivel de zahăr optim pune în valoare prospeţimea vinului şi îl face plăcut de băut alături de brânzeturi, peşte, fructe de mare şi carne albă. De culoarea aurului alb, ZAREA Diamond Collection Extra Sec este un vin spumant cu caracter floral, cu note delicate de citrice şi piersici, şi un perlaj persistent. Nou lansată, ZAREA Diamond Collection Extra-Sec a fost deja medaliată cu Aur în luna Octombrie la Concursul Internaţional Womens Wine & Spirts Awards 2018 de la Londra.

 

Originile vinului spumant ZAREA fermentat în sticlă, se găsesc la 1912 când Wilhelm Mott înfiinţează o mică fabrică în Calea Grivitei. Nu ştim motivul pentru care Mott a avut un aşa mare succes, însă ştim cu siguranţă că atmosfera ceremonială și cochetă a Micului Paris din perioada interbelică a fost întreținuta cu mult vin spumant, iar sloganul “MOTT peste tot” însoţea jucăuş reclamele perioadei, meniurile restaurantelor şi uralele mulţimilor dispuse să petreacă până în zori în compania muzicii bune şi a felurilor savuroase de mâncare. Mott & Fils se înnobilează și îmbracă haine ceremoniale, devenind furnizor principal al Casei Regale din România iar în scurt timp devine brand european datorită Companiei Internaționale Wagon-Lits (operatorul trenului Orient Express). Începând cu 1934, cu ajutorul vapoarelor de călători ale Societății Navale Române, MOTT ajunge la New York. Mott & Fils și-a trăit una dintre cele mai frumoase perioade între 1912 și 1948 și s-a consolidat sub numele ZAREA în anii următori, rămânând un simbol al tradiției, calității și spiritului românesc autentic.

 

O vizită la pivniţele ZAREA, parte a fostelor forturi de apărare ale Bucureştiului a căror construcţie a fost începută la sfârşitul secolului IX de către Carol I, poate lămuri orice întrebare legată de modul în care s-a născut vinul spumant ZAREA Diamond Collection.

Fermentarea vinului spumant în sticlă este un proces de durată ce presupune multă atenţie şi mult “suflet”. Este o muncă de aproape un an, în care spumantul devine desăvârşit.

Mai întâi vinul este ales cu grijă, apoi i se adaugă drojdii nobile selecţionate şi este lăsat la fermentat în sticle timp de 10 luni sub zidurile groase acoperite de mucegai ale cramei, la temperaturi constante de 150 C. Apoi sticlele sunt aşezate înclinate sub un anumit unghi, cu dopul în jos, pe pupitre speciale. Aşa începe etapa de remuiaj. În fiecare zi, timp de o lună şi jumătate, sticlele sunt luate la mână, bucată cu bucată, scuturate şi întoarse o optime de cerc, astfel că drojdiile rămase în urmă fermentării să poată fi colectate în dopul provizoriu, iar lichidul să rămână limpede, pur. Drojdiile adunate în dop sunt eliminate printr-un proces numit degorjare. Cu această ocazie o parte din lichid se pierde şi sticlele sunt completate cu aşa-numita “licoare de expediţie”, un sirop de zahăr în funcţie de care spumantul ajunge să fie clasificat (brut, extra-sec, sec şi demi-sec). Spumantul dopuit, apoi etichetat, ajunge pe raftul magazinului… şi în cele din urmă în paharele noastre.

Continue Reading

Life Style

Arcca, cel mai mare operator de campusuri private din România, pune la dispoziția studenților peste 2500 de locuri de cazare

Published

on

Arcca, cel mai mare operator de campusuri private din România, pune la dispoziția studenților peste 2500 de locuri de cazare

  • Proiectul Arcca s-a lansat în 2014 și a fost gândit alături de consultanți din Oxford, prestigiosul oraș universitar
  • 19 milioane de euro au fost investite în cele trei campusuri Arcca din Capitală

 

Viață de student la standarde vestice! Asta promite Arcca, cel mai mare operator de campusuri studențești private din România. Campusurile Arcca sunt localizate în trei zone din București (Pajura, Vitan și Titan), iar împreună însumează nu mai puțin de 2500 de locuri de cazare.

Lansat în 2014, proiectul a luat ființă din dorința de a oferi studenților români cazare la standarde superioare, similare celor din țările din Europa de Vest, fiind gândit împreună cu consultanți din Oxford, prestigiosul oraș universitar, aleși tocmai datorită experienței lor în ceea ce privește dezvoltarea și managementul campusurilor studențești. Până în prezent, suma totală investită în acest proiect depăsește 19 milioane de euro.

Faptul că peste 60% dintre rezidenți își reînnoiesc anual contractele de cazare vorbește cât se poate de clar despre condițiile excepționale puse la dispoziția lor. Pe lângă localizarea în apropierea stațiilor de metrou sau facilizarea accesului până acolo, fiecare cameră din campusurile Arcca are baie proprie, frigider și cuptor cu microunde. În plus, rezidenții au acces la bucătării complet utilate, săli de lectură, spălătorie în regim self-service și parcare. Sediul din Vitan are inclusiv un teren de sport multifuncțional, la care studenții au acces gratuit, un magazin și un restaurant. Toate campusurile sunt păzite 24 de ore din 24, iar accesul se face strict în baza unui card de acces.

„Ne dorim să oferim un campus, nu doar un loc de cazare. Credem că anii studenției sunt cruciali pentru dezvoltarea profesională și socială a tinerilor care ne calcă pragul. De aceea, campusurile noastre înseamnă, în primul rând, o comunitate preocupată și activă. Avem proiecte sportive deschise rezidenților, workshop-uri de dezvoltare personală și profesională. Scopul nostru este să îi ajutăm să-și dezvolte atât aptitudinile, cât și cercul social, vital pentru succesul profesional”, declară Anamaria Dunca, Director General. „Ne adaptăm în permanență nevoilor rezidenților și depunem toate eforturile pentru a-i mulțumi și a-i face mândri de alegerea pe care au făcut-o”, continuă reprezentantul Arcca.

 

Profilul rezidenților

93% dintre rezidenții Arcca sunt români, iar 7% provin din alte țări. Cei mai mulți dintre locatarii Arcca studiază la Universitatea din București (40%), fiind urmați de cei de la Academia de Studii Economice (30%). 15% dintre ei sunt studenți la Politehnică, iar restul, la alte facultăți.

În ceea ce privește județele de unde provin, 20% sunt din Prahova, 14% din Galați, 13% din Constanța, 12% din Buzău, 11% din Vrancea, iar restul, din altele.

 

Care sunt tarifele

În aceste campusuri, tarifele pornesc de la 123 de euro de persoană, pe lună, pentru un loc în camera triplă standard și de la 158 de euro de persoană, pe lună, pentru un loc în camera dublă standard. În acest tarif sunt incluse cazarea, toate utilitățile și accesul la internet.

Pe lângă confortul ireproșabil, rezidenții acestor cămine studențești private se bucură de sprijinul unei comunități foarte bine închegate, care îi ajută să se dezvolte, să descopere oportunități și să se adapteze mai bine la viața de adult. Astfel, săptămânal sunt organizate workshop-uri, concursuri de cultură generală, seri de film sau board games, petreceri în aer liber.

Cei care sunt interesați să afle mai multe detalii pot accesa site-ul lor: www.arcca.ro

 

 

Continue Reading

Life Style

S-a lansat platforma online myorganic.ro

Published

on

MyOrganic.ro este cel mai nou magazin online dedicat îngrijirii organice, un adevărat boutique de frumusețe și sănătate. Clienții vor descoperi într-un singur loc mii de produse necesare îngrijirii întregii familii, dar și căminului: de la cosmetice pure de îngrijire a corpului, produse de machiaj până la accesorii și detergenți bio.

Cumpărătorii de produse cosmetice bio de calitate, benefice fiecărui membru al familiei și prietenoase cu mediul, au, începând de astăzi, posibilitatea să le achiziționeze de pe platforma MyOrganic.ro. Platforma oferă cele mai bune produse organice, la prețuri competitive, certificate din punct de vedere al calității.

 

Platforma de cumpărături MyOrganic.ro pune pe primul loc ușurința în utilizare și experiența de cumpărare scopul ei fiind să ofere produse pentru sănătatea familiei, dar și de a aduce în atenția publicului alternative sănătoase la produsele convenționale de îngrijire, frumusețe și curățenie printr-o selecție de produse bio care nu conțin adaosuri de sinteză și provin din plante crescute fără pesticide, fertilizatori, ori din organisme modificate genetic.

 

Proiectul MyOrganic.ro are la bază o motivație personală, fiind pornit din nevoile și stilul de viață ale inițiatoarei lui:

“Povestea MyOrganic.ro a început să prindă contur când în familia noastră a venit Sara și printre primele achiziții făcute au fost produse de îngrijire pentru bebeluși organice și detergenții eco. În acea perioadă am stabilit că dorim să-i transmitem fiicei noastre principiile

unui stil de viață sănătos, începând de la alimentație, sport și până la o minte hrănită cu informații de calitate. Din toată acestă ecuație nu puteau lipsi produsele cosmetice și de îngrijire. Am început să citim cu atenție ingredientele și compoziția chimică ale produselor pe care le foloseam și am ales din ce în ce mai atenți produsele de îngrijire cosmetice” subliniază Oana Totora – unul dintre fondatorii proiectului MyOrganic.

 

 

PIAȚA PRODUSELOR ORGANICE ESTE ÎN CONTINUĂ CREȘTERE

 

Îngrijirea pielii este, de departe, sectorul cel mai bine reprezentat în piața globală a cosmeticelor organice, care este preconizată să ajungă la un procent de creștere de 30% în 2024. Această categorie este urmată în opțiunile consumatorilor de produsele cosmetice de îngrijire a părului.

Interesul consumatorului român pentru produse de îngrijire organice a crescut, dar piața din România nu ține pasul în a răspunde cerințelor acestora care își doresc produsele naturale, cu ingrediente tradiționale și arome naturale. Deși producătorii români au produse competitive ca preț și calitate, comparative cu cele produse la nivel internațional, o mare parte din cosmeticele organice prezente pe piața autohtonă sunt de produse de import. MyOrganic.ro își propune să identifice și să atragă cât mai mulți producători români cu game de produse curate, naturale, organice și benefice pentru organism.

 

Preferința consumatorilor români înclină încă spre cumpărarea produselor cosmetice clasice din magazinele mari de retail, urmate de farmacii și saloane de înfrumusețare. În același timp, vânzările online au crescut semnificativ în ultimii 2-3 ani.

MyOrganic.ro și-a propus de la bun început să contribuie la educarea consumatorilor prin oferirea de informație de calitate publicată regulat pe blogul propriu www.myorganic.ro/blog, ajutând astfel cititorii să facă diferența dintre „organic” și „convențional”.

Cosmeticele organice sunt produse 100% naturale, iar ingredientele din compoziția lor au fost cultivate organic (fără îngrășăminte, pesticide, fertilizatori, etc.) și sunt extrase prin metode naturale.

 

Beneficiile produselor cosmetice organice:

  • Sigure pentru pielea sensibilă – persoanele care au sensibilități ale pielii pot folosi acum machiajul organic. Există produse cosmetice disponibile care sunt fabricate din ingrediente organice, care pot fi folosite în siguranță și care oferă astfel utilizatorului o multitudine de beneficii, atât printr-un machiaj reușit, cât și prin îngrjirea pielii în timpul aplicării acestuia.

 

  • Nu conțin parabeni și alte substanțe chimice dure – Parabenii sunt conservanți utilizați în procesul de fabricare a produselor cosmetice care extind termenul de valabilitate al produselor. S-a demonstrat însă că aceștia afectează producția de estrogen.

 

  • Sunt mai puțin iritante – Chiar și persoanele care nu au pielea sensibilă pot avea probleme cu produsele cosmetice. Acestea pot cauza pielea uscată, mâncărimi și roșeață sau chiar să devină un declanșator al problemelor cutanate. Cei care suferă de eczeme și de dermatită sunt în mod special predispuși la iritații.

 

  • Hidratează pielea – Cosmeticele naturale pot ajută pielea oferind un grad ridicat de hidratare având ingrediente precum vitamină E, uleiul de nucă de cocos și multe altele cunoscute pentru faptul că ajută pielea să se mențină sănătoasă

 

  • Nu sunt testate pe animale – cosmeticele naturale nu utilizează testarea pe animale, ingredientele folosite sunt deja cunoscute ca fiind sigure pentru oameni.

 

  • Nu îmbătrânesc pielea – produsele organice nu conțin substanțe chimice, conservanți și culori artificiale, hidratează pielea și îndepărtează semnele de îmbătrânire prematură.

.

  • Nu emană mirosuri puternice – produsele naturale au mirosuri mai subtile, conțin uleiuri esențiale pentru mirosurile aroma-terapeutice. În loc să fie iritant, mirosul produselor naturale poate fi relaxant și vindecător.

 

  • Mai puțină expunere la toxine – Mercurul, arsenicul și cadmiul sunt doar câteva dintre substanțele identificate că fiind prezente în produsele cosmetice tradiționale. Expunerea pe termen lung la aceste toxine poate avea efecte secundare adverse. Produsele naturale au un conținut extrem de mic sau inexistent din aceste substanțe, scăzând riscul expunerii și eliminând riscul efectelor adverse.

 

  • Non-comedogenicele – O problemă comună cu multe produse cosmetice clasice este că acestea tind să inhibe procesul de respirație al pielii, deoarece, odată aplicate înfundă porii.

 

  • Mai prietenoase cu mediul înconjurător– Ingredientele folosite în procesul de fabricație al produselor cosmetice non-organice pot afecta aerul, stratul de ozon, apa și multe altele elemente ale mediului înconjurător. Unul dintre beneficiile cosmeticelor naturale este că folosirea acestora creează premisele unui mediu mai curat și mai sănătos.

 

Continue Reading

Trending