Connect with us

Companii

Iata ce presupune instalarea unei case de marcat in magazinul tau!

Published

on

Instalarea unei case de marcat in magazinul sau unitatea ta comerciala nu este atat de usoara pe cat crezi. Nu poti sa cumperi pur si simplu o casa de marcat si sa o amplasezi la unul dintre ghiseele afacerii tale – daca ai face acest lucru, atunci afacerea ta ar desfasura operatiuni in ilegalitate completa, dupa cum s-ar spune.

Acest lucru presupune urmarea unui proces intreg de punere in legalitate a casei de marcat, proces ce implica fiscalizarea casei in principal, dar si instruirea personalului tau, precum si punerea la punct a unui contract de service cu o firma autorizata.

Fiscalizarea unei case de marcat

Totul incepe cu adunarea documentelor necesari fiscalizarii casei de marcat – sau practic, legalizarea acesteia. In urma acestui proces, casa va fi legata de unitatea ta comerciala, dar mai ales de punctul de vanzare in care doresti ca aceasta sa fie amplasata.

Advertisement

Mai exact, nu poti folosi o casa de marcat fiscalizata in orice punct de vanzare doresti – ci doar in punctul mentionat in dosarul de fiscalizare.

Acest proces implica cateva drumuri la entitatile financiare/fiscale locale, eventual si o vizita la ANAF, dupa caz. Nu uita faptul ca dosarul de fiscalizare trebuie sa contina documente relevante modului in care casa va fi utilizata – pentru punctele fixe ai nevoie de un set de documente, iar pentru folosirea casei in regim ambulant, de un alt set.

Instruirea angajatilor in privinta folosirii unei case de marcat

Chiar daca vei angaja persoane cu experienta, tu tot va trebui sa inveti cum se foloseste o casa de marcat – din motive evidente. Totusi, nu oricine te poate invata acest lucru. Din acest moment, ai nevoie de o firma specializata in tehnica fiscala care te va ajuta.

Poti duce la bun sfarsit procesul de fiscalizare de unul singur, dar instalarea efectiva a casei de marcat si instruirea ta si a angajatilor tai este una dintre responsabilitatile unei firme autorizate. Nu poti face aceste lucruri de unul singur.

Advertisement

Firma autorizata te va invata cum sa adaugi articole in casa, cum sa initiezi si sa finalizezi vanzari, cum sa realizezi rapoarte si asa mai departe. Pe scurt, expertii firmei vor acoperi fiecare functie de baza a casei de marcat.

case de marcat

Realizarea unui contract de service pentru case de marcat

Totodata, trebuie si sa realizezi un contract de service pentru casele tale de marcat cu o firma autorizata. Acest lucru este obligatoriu, conform articolului 102, alineat 8 si 9 din HG479/2003 completata cu HG804/2017.

Acest contract iti garanteaza faptul ca o echipa de experti va avea grija de casa ta de marcat atunci cand este cazul. Orice defectiune a acesteia poate duce la operatiuni realizate in ilegalitate – deci nu ezita sa apelezi la service atunci cand crezi ca ar trebui.

Acum mai ai nevoie doar de case de marcat

Daca ai totul pus la punct si esti pregatit de vanzari, trebuie doar sa-ti cumperi una sau mai multe case de marcat si sa le pui la punct, dupa cum s-ar spune. Poti achizitiona modele moderne si diverse din magazinul online al firmei Cria Soft Solutions.

Advertisement

Aceasta firma te poate ajuta si sa scapi de stresul procesului de fiscalizare si nu numai, oferindu-ti servicii integrate aferente caselor de marcat.

top-shop.ro%20
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




Trending