A-Z NEWS
Programele Antenei 1, audiente de top si in a doua zi de Paste
Published
5 ani agoon
Programele Antenei 1 au fost preferatele românilor şi în a doua zi de Sãrbãtoare, staţia impunându-se ca lider detaşat de audienţã în a doua zi de Paşte, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public.
Antena 1 a fost urmãritã în medie, în a doua zi de Paști de aproape 9 milioane de telespectatori unici, la nivelul întregii ţãri. Cea de-a doua ediţie a etapei finale Asia Express a înregistrat un nou record de audienţã la nivelul ratingului, în rândul publicului comercial, precum şi în mediul urban, acolo unde a înregistrat un nou record şi la nivelul cotei de piaţã. Observatorul dimineţii, Neatza cu Rãzvan şi Dani, Observator 12, Acces Direct sau Observator 23 au condus şi ele clasamentul audienţelor.
Astfel, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul întregii zile (Whole Day – 02:00 – 26:00) pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, în medie, 4.4 puncte de rating şi 21.6% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 3.5 puncte de rating şi 17% cota de piaţã. Şi în mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor întreaga zi, obţinând un rating mediu de 4.3 puncte şi 16% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV, cu 3.5 puncte de rating şi 13% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii ţãri, cei mai mulţi telespectatori alegând sã urmãreascã programele Antenei 1, care a înregistrat astfel, pe Whole Day 4.7 puncte de rating şi 16.7% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 3.6 puncte de rating şi 13% cota de piaţã.
Şi la nivelul Prime Time-ului ( cel mai vizionat interval al zilei – 19:00 – 23:00), Antena 1 a condus detaşat clasamentul audienţelor, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat un 11.3 puncte de rating şi 30.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 6.6 puncte de rating şi17.8% cota de piaţã. Şi la nivel urban, programele Antenei 1 din Prime Time au fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 9.7 puncte de rating şi 20.6% cota de piaţã, în vreme ce în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi target Pro TV ocupa poziţia secundã cu 6.6 puncte de rating şi 14% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul naţional, interval în care Antena 1 a obţinut 9.4 puncte de rating şi 19.3% cota de piaţã, fiind urmatã de Pro TV cu 7 puncte de rating şi 14.5% cota de piaţã.
Cea de-a doua ediţie a etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor, difuzatã luni, 20 aprilie, s-a impus ca lider detaşat de piaţã şi a doborât recordul de audienţă, înregistrând cele mai mari cifre din toate cele trei sezoane la nivelul ratingului, în rândul publicului comercial, precum şi în mediul urban, acolo unde a înregistrat un nou record şi la nivelul cotei de piaţã.
Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:23-23:27), un nou record la nivelul ratingului – 14.5 puncte şi o cotă de piață de 37.7%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 5.1 puncte de rating și o cotă de piață de doar 13.2%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând un record la nivelul ratingului – 11.5 puncte, precum şi la cel al cotei de piaţã – 24.4%. Poziţia secundã a fost ocupatã tot de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra doar 4.7 puncte de rating şi 10% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 10.6 puncte de rating și 21.9 cota de piață, în vreme ce poziţia secundã în clasament era ocupatã de Kanal D cu 6.5 puncte de rating şi 13.5% cota de piaţã, iar Pro TV ocupa abia locul al treilea, cu 5.5 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţã.
În minutul de aur, înregistrat la 22:55, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură aventurile celor 3 echipe în Taiwan.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 20 aprilie 2020 |
Partajează asta:
- Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă)
Similare
“Urmează-ţi fericirea şi Universul îţi va deschide uşi acolo unde erau doar ziduri” –Josep Campbell

You may like
Du-ți pasiunea pentru apicultură la nivelul următor!
Cum să te îmbraci ca Miss Univers made in Romania
Transformă rafting-ul într-o aventură sigură, fără riscuri
Personajul din basmele românești, Sfarmă Piatră, chiar există și îl veți cunoaște duminică la „Asta-i România!”
Soluții de protecție și confort pentru fiecare casă
Puterea luminii în fiecare casă
Descoperă L’Aterier Coquette, o destinație a modei la prețuri accesibile
Visurile devin realitate. Și lemnul devine casă
Australia. Canguri, urși koala, aborigeni și alte surprize!
Cele mai bune servicii și piese de climatizare de la PieseClima.ro
Obiecte de poveste pentru pasionații de daruri frumoase și colecționari
Confort și inovație pentru pentru fiecare familie
Ce alimente să mănânci ca să treci mai ușor peste astenia de primăvară
Pauza de cafea la birou, o pauza bine meritata !
Un nou început. Decizia de transformare este un amestec de emoție și speranță
Preludiu Christmas Jazz pe 18 şi 19 decembrie, la Palatul Tinerimea Română
Cătălina și grădina secretă. Povești florale care ating fiecare suflet
Ce criterii de selecție folosim pentru a achiziționa o mașină?
Gusturi exigente de casă nouă pentru clienți pretențioși
Comportamentul ”prostesc” face parte din natura umană?
Trending
- A-Z NEWS2 zile ago
Antreprenorii își pot deschide online contul de companie la ING, din Home’Bank, fără documente sau apeluri video.
- A-Z NEWSo zi ago
Munch și Bonapp fuzionează pentru a lupta împotriva risipei alimentare în ECE
- A-Z NEWS11 ore ago
„Incubator de Viitor”– un model de intervenție în educația tinerilor vulnerabili pentru un viitor mai bun
- A-Z NEWS2 zile ago
TP-Link lansează noi camere de supraveghere din gama Tapo, cu tehnologii de conectivitate 4G și rezoluție 5MP
- A-Z NEWS13 ore ago
SGS a livrat rezultate excelente în anul 2024