Digital
Promovarea unui business prin intermediul comunicatelor de presă
Published
4 ani agoon
Reclamele sunt mijloacele cel mai des întâlnite pentru a promova un produs, serviciu sau business. Chiar prea des, întrucât mulți oameni s-au săturat să le vadă sau să le audă peste tot, în fiecare zi. Din păcate, nu toate sunt la fel de creative sau interesante, ci mai degrabă robotizate, motiv pentru care nu reușesc să stârnească foarte mult interes din partea noilor clienți. Nu același lucru este valabil și pentru comunicatele de presă. Acestea conferă mult mai multă încredere cititorilor și au o reputație mult mai bună în mediul online. Pe măsură ce numărul de comunicate de presă care conțin link-uri către un anumit business crește, acesta din urmă va beneficia de o popularitate mai mare și de un nivel ridicat de încredere.
Ce sunt comunicatele de presă?
Regăsite pe multe dintre site-urile ce conțin știrile zilei, comunicatele de presă sunt texte folosite din ce în ce mai des de oamenii din agențiile de online marketing pentru a anunța cititorii cu privire la un produs sau un serviciu nou apărut pe piață. De multe ori, comunicatele de presă se folosesc pentru a anunța lansarea unei cărți, desfășurarea unui eveniment sau chiar schimbările ce au loc într-o companie, cum este rebrandingul sau plasarea acesteia sub gestionarea unei noi companii.
Inițial folosite de instituțiile de presă și chiar integrate în ziar, în zilele noastre acestea sunt folosite tot mai des printre tehnicile de promovare întreprinse de experți în domeniu.
Cine realizează comunicate de presă?
Agențiile de online marketing sunt pregătite pentru a redacta și plasa, mai departe, comunicatele de presă pe site-uri și bloguri raportate la subiectul despre care se face referire. Cu cât agenția dispune de contacte mai variate și mai multe, cu atât plaja de site-uri populare este mai mare, putând ajunge astfel chiar la publicul țintă. Însă, modul în care este redactat poate determina succesul sau eșecul unui comunicat de presă.
Oamenii își pierd repede răbdarea citind un site sau un blog, dacă textul nu este destul de atrăgător sau interesant, în așa fel încât să îi determine să acceseze chiar și link-urile inserate printre rânduri. De aceea, oamenii cu experiență în online marketing te pot ajuta să le menții interesul. Pentru o ofertă detaliată cu privire la costurile acestor servicii, poți trimite un mail în care soliciți date adiționale pentru publicare comunicate de presă online.
Prin ce se diferențiază comunicatele de presă?
Metodele uzuale de promovare, precum sunt reclamele sau spoturile publicitare induc vizitatorilor și întregului public un oarecare sentiment de obligativitate de a încerca produsul sau serviciul pus la dispoziție. Prin comparație, un comunicat de presă este mult mai credibil, fiind perceput drept o sursă cu notorietate. Din acest motiv, alegerea va fi 100% a cititorului, iar legătura ulterioară pe care o va crea (sau nu) cu brandul ține doar de el. Astfel, se cultivă un sentiment mult mai plăcut și eliberator pentru viitorii clienți.
Cu toate acestea, promovarea prin intermediul comunicatelor de presă ține foarte mult de modul de redactare. Așa cum este de așteptat, greșelile gramaticale sunt inadmisibile, iar mesajul trebuie să ajungă foarte clar și concis la destinație. În plus, informațiile importante sunt transmise în doar câteva rânduri, pentru ca cititorul să nu se plictisească în tot acest timp.
Un comunicat de presă conține adesea informații specifice industriei. Folosind traducători care sunt experți într-un anumit domeniu pe care îl acoperă versiunea – fie că este vorba de turism, asistență medicală, software – vă veți conecta mai bine cu publicul dvs. Multe companii de traducere lingvistică, precum TheWordPoint, vor oferi servicii de traducere într-o varietate de domenii și industrii. Acest lucru înseamnă că pot da comunicatului dvs. de presă o voce cu cunoștințe despre industria dvs.
Cu cât informația este mai structurată, cu atât comunicatul de presă și-a atins scopul, acela de a informa cititorii cu privire la o singură poveste expusă.
Partajează asta:
- Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă)
Similare
“Urmează-ţi fericirea şi Universul îţi va deschide uşi acolo unde erau doar ziduri” –Josep Campbell
You may like
Trending
- A-Z NEWS2 zile ago
Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate
- A-Z NEWS24 de ore ago
Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024
- A-Z NEWS2 zile ago
Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe
- A-Z NEWS2 zile ago
Sony extinde gama LinkBuds și lansează noile LinkBuds Fit, LinkBuds Open și boxa LinkBuds
- A-Z NEWS21 de ore ago
Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România