Connect with us

Tehnologie

Serviciul “myInfoBand” – Siguranța si confort

myInfoBand® – noua brațara inovativă ce îți oferă mai multă siguranță și-ți poate proteja viațîn situații de criză, un produs al GuardianAngel.NET

Serviciul este la baza un portofel electronic online – de tip abonament anual – ce conține datele personale și medicale ale purtătorului, adresat tuturor persoanelor ce doresc sa își crească gradul de siguranță și confort în eventualitatea unor urgențe si intervenții de natură medicală, în mod special persoanelor vârstnice, persoanelor singure, cu boli cronice, alergii, copii, care nu pot oferi toate detaliile necesare în cazul unor situații de urgență, accidente sau internare.

Astfel, serviciul myInfioBand reduce timpul de intervenție al echipelor medicale, oferind rapid acces acestora la informațiile medicale sensibile (grupa sanguina, boli cronice, afecțiuni pre-existente, alergii la medicamente sau de orice altă natură etc..), informații care furnizate in timp util, pot face diferența și pot salva viața unei persoane.


myInfoBand este accesibil prin intermediul unei aplicații dedicate, ce permite utilizatorilor să adauge informațiile personale și medicale,  iar accesarea datelor se realizează prin simpla scanare a brățării, cu orice dispozitiv smartphone, generând astfel toate informațiile de identificare, de contact și istoricul medical ale utilizatorului.

De asemenea, grație beneficiilor sale, serviciul myInfoBand poate fi folosit cu succes și de către călători, bicicliști, motocicliști, sportivii de performanță, sportivi amatori, dar și în competiții și sporturi de anduranță, precum alergarea, alpinismul, înotul etc.  Creată pentru persoanele care își doresc un grad mai ridicat de siguranță și confort în viața de zi cu zi, brățara myInfoBand , vine cu un design atrăgător, cu impact vizual deosebit, si poate însoți utilizatorul atât la muncă, cât și în timpul liber (la sală ,  piscină etc.. ), dar și in drumeții montane și alte activități de grup. Fabricată din silicon testat dermatologic, brățara oferă un grad ridicat de confortabilitate, putând fi purtată pe timp îndelungat. De asemenea, oferim opțiunea de a avea QR imprimat pe stickere autoadezive şi carduri pvc.

De ce myInfoBand?

-preţ rezonabil: un pachet standard, compus dintr-o subscripție anuală, aplicația mobilă şi o brățară cu cod QR de acces costă 125 lei+TVA.

fără cip-uri şi alte componente electronice: codul QR aplicat pe brățări, stickere, carduri este doar o imagine gravată/imprimată pe acestea.

flexibilitate maximă: tu decizi ce fel de date încarci, dacă le încarci în zona de „Informații publice”, sau in zona de „Informații medicale” şi chiar şi cele din zona de „Informații publice” le poți seta şi reseta să fie vizibile sau nu la scanarea codurilor QR de pe produse;

ai la îndemână într-un singur loc toate datele şi documentele medicalepentru a le arăta medicilor la: policlinică, medicii din spitale, medic de familie;

ai acces nemijlocit la pofilele celor din familieîn caz de urgentă, scanarea unui cod al acestora de către personalul de urgenta înrolat în sistem se înregistrează automat in profilul acestuia, într-o secțiune distinctă „Urgente medicale” şi o poți accesa în timp real şi tu; Astfel, ştii ce se întâmpla  cu persoana când e în spital;

personalul de urgenta/medicii de pe Ambulanţa/SMURD/UPU, înrolat in sistem, poate accesa toate datele şi poate adăuga „constatări” şi „intervenții” care se vor actualiza instant şi in profilul tău şi pot fi văzute de apropiații care au acces la profilul tău;

– finanțezi indirect activități cu caracter social folosim o parte din încasări pentru a sprijini persoanele vulnerabile (vârstnici, refugiați etc) cu pachete gratuite sau cu preturi reduse. Suntem „întreprindere socială”, deci nu funcţionăm pentru a realiza profit, ci pentru a ne dezvolta misiunea socială.

Întreprinderea socială GuardianAngel.NET, înființată în Decembrie 2020, cu sediul în Municipiul Sibiu, are ca misiune socială suplinirea nevoilor de îngrijire a sănătății, medicală clinică şi socio-medicală la domiciliu prin dezvoltarea de servicii si produse sociale şi medicale pentru persoanele vulnerabile, în special vârstnice, copiii și cele cu boli cronice, utilizând tehnologiile TIC .

Pentru informații suplimentare, vizitați pagina web www.myinfoband.eu sau Aplicația MyInfoBand disponibilă la www.myinfoband.ro/share

top-shop.ro%20
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Samsung a dat startul celei de-a treia ediții a competiției de PUBG Mobile

Fanii PUBG mobile se pot înscrie în competiție până pe 28 februarie pentru șansa de a câștiga cel mai nou și performant telefon Samsung de pe piață, Galaxy S23 Ultra

București, România – 13 februarie 2023 – Samsung Electronics România anunță cea de-a treia ediție a competiției de PUBG Mobile. Sub umbrela #PlayOnWithSamsung și în colaborare cu Nexus Gaming, compania invită pasionații de mobile gaming, amatori sau profesioniști, să se înscrie în turneul ce le oferă șansa de a câștiga cele mai noi dispozitive și accesorii ale brandului.


Competiția de PUBG Mobile se va desfășura astfel:

  • 3 perioade de înscrieri: 8-14 februarie | 15-21 februarie | 22-28 februarie
  • 3 semifinale: 17 februarie | 24 februarie | 3 martie
  • Marea finală: 5 martie

Marea finală de PUBG Mobile va avea loc pe 5 martie și va fi transmisă live și comentată de Tedereu –  unul dintre cei mai apreciați gameri profesioniști din România și totodată un fan al celebrului joc online multiplayer de tip battle royale. Finala va putea fi urmărită pe canalul de YouTube Nexus Media și pe canalul de YouTube al lui Tedereu.

Mobile Gaming-ul, un segment în continuă expansiune la nivel global, rămâne un domeniu pe care Samsung, lider în tehnologie îl susține în misiunea de a fi cât mai aproape de consumatori. Compania își propune ca prin produsele sale, cu caracteristici garantate precum rată de refresh mare, performanță premium, realism digital la cel mai înalt nivel, să ofere cea mai bună experiență de gaming utilizatorilor.

„Continuăm să investim și anul acesta în industria de gaming și să construim mai departe proiecte sub umbrela Play On With Samsung pentru a susține tinerii pasionați de jocuri video. Ne dorim ca ediția de anul acesta să îi încurajeze să își testeze abilitățile și să le ofere, în același timp, oportunitatea de a interacționa cu cele mai noi telefoane și tehnologii Samsung. Totodată, aducem alături de noi în această competiție unii dintre cei mai apreciați gameri din România, care sperăm să inspire tânăra generație în a-și duce pasiunea la următorul nivel.”, declară Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics România & Bulgaria.

Participanții la turneu vor putea câștiga patru telefoane Samsung Galaxy S23 Ultra dacă se califică pentru locul 1 sau patru Samsung Galaxy Buds2 Pro pentru locul 2.

După succesul competițiilor organizate de Samsung în 2022, în care s-au înscris peste 1.000 de participanți, 2023 anunță și mai multe campionate online și evenimente dedicate pasionaților de gaming în număr din ce în ce mai mare, care vor fi dezvăluite pe tot parcursul anului.

Mai multe detalii despre competiție, regulament și formularul de înscriere pot fi găsite aici: https://www.samsung.com/ro/playonwithsamsung/.

Competiția PUBG mobile se numără printre numeroasele acțiuni inițiate de Samsung ca parte din platforma Play On With Samsung, ce reunește toate inițiativele brandului din zona de gaming. De la participarea la evenimentele de profil, diferite proiecte de conținut, inițiative ale creatorilor de conținut de gaming, și până la organizarea de competiții de gaming proprii, așa cum este și aceasta. Mai multe detalii despre #PlayOnWithSamsung găsiți pe: https://www.samsung.com/ro/playonwithsamsung/.  

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom România la http://news.samsung.com/ro.

top-shop.ro%20
Continue Reading

Tehnologie

Noul Moto g53 cu rețea 5G este disponibil și în România!

Începând cu luna februarie, noul moto g53 5G este disponibil în România în 2 culori (Arctic Silver și Ink Blue) în magazinul eMAG, la un preț recomandat de 1.299,99 de lei. Acesta mai mai poate fi găsit la Orange, urmând să fie listat și la Altex, tot din februarie.

Motorola își propune în continuare să facă tehnologia mai accesibilă, iar familia moto g se concentrează pe inovații semnificative și pe implementarea acestora în smartphone-uri potrivite nevoilor oamenilor din întreaga lume. Astăzi, continuă acest angajament cu moto g53 5G, telefon compatibil eSIM, conceput pentru a oferi utilizatorilor un design modern, performanțe ridicate și fotografii la un nivel îmbunătățit față de generațiile anterioare. În plus, acest dispozitiv vine cu noi funcții de securitate, care contribuie la protejarea datelor și cu un software dedicat părinților, care le permite crearea unui spațiu digital sigur pentru copii.


Noul device vine echipat cu tehnologia Quad Pixel și cu o cameră Macro Vision dedicată prim-planurilor. În plus, fotografiile realizate surprind până și cele mai mici detalii, mulțumită senzorului de 50 MP.

Moto g53 5G nu doar că realizează fotografii de calitate, dar vine cu viteze și conectivitate extraordinar de rapide. Cu ajutorul procesorului Snapdragon® 480+ 5G și 4 GB RAM, utilizatorii se vor bucura de viteză, profitând la maximum de rețelele 5G. În plus, descarcă și difuzează materiale video foarte rapid².

Afișajul de 6,5 inci cu siguranță îi va atrage pe utilizatori. În plus, cu o rată de reîmprospătare de 120 Hz, comutarea între aplicații și jocuri este foarte fluidă. Utilizatorii pot avea parte de o experiență sonoră captivantă cu ajutorul celor două difuzoare stereo Dolby Atmos®. Datorită bateriei de 5000 mAh³ dispozitivul va funcționa la capacitatea sa maximă, fără compromisuri pentru autonomia telefonului.

software & securitate

Noul moto g53 5G rulează o versiune curată de Android 13, fără skin-uri greoaie de software sau aplicații duplicate. În prezent există mai multe moduri ca niciodată de personalizare prin Android 13. Cu ajutorul lui My UX, utilizatorii pot personaliza aplicațiile după culoare, temă și limbă, iar playerul media se va potrivi oricăror gusturi muzicale. Cu My UX, dispozitivul poate fi controlat cu gesturi simple, iar setările de divertisment pot fi personalizate, creând un aspect unic.

Motorola a introdus și Thinkshield Mobile, un element suplimentar de securitate care îmbunătățește protecția telefonului. Cu funcții de securitate hardware și software care îndeplinesc cele mai înalte standarde, utilizatorii vor fi siguri că datele de pe smartphone-ul Motorola sunt mai bine protejate de malware, phishing sau alte amenințări.

Pentru a ajuta utilizatorii să beneficieze de toate funcțiile de securitate, Motorola a adăugat dispozitivelor sale noua aplicație Moto Secure. Aceasta estinația pentru toate funcțiile esențiale de securitate și confidențialitate ale telefonului. Astfel, poate fi gestionată securitatea rețelei și pot fi controlate permisiunile aplicațiilor, putând fi creat chiar și un director secret pentru păstrarea datelor sensibile.

Cu moto g53 5G, brandul Motorola este încântat să aducă Family Space, un „spațiu sigur” în care copiii pot învăța și se pot juca. Family Space le permite părinților să stabilească limite pentru timpul petrecut pe ecran, să controleze accesibilitatea aplicațiilor și chiar să creeze mai multe profiluri, oferind experiențe digitale sigure și în care conținutul inadecvat este ținut departe de cei mici.

Despre Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) este o companie Fortune Global 500 cu venituri de 70 de miliarde de dolari, care deservește clienții din 180 de piețe din întreaga lume. Concentrați pe o viziune îndrăzneață de a oferi o tehnologie mai inteligentă pentru toți, dezvoltăm tehnologii care schimbă lumea, care alimentează (prin smartphone-uri și infrastructură) și împuternicesc (prin soluții, servicii și software) milioane de clienți în fiecare zi și împreună creează un mediu mai incluziv, mai demn de încredere. și societate digitală durabilă pentru toată lumea. Motorola Mobility LLC a fost achiziționată de Lenovo Group Holdings în 2014. Motorola Mobility este o subsidiară deținută în totalitate de Lenovo și este responsabilă de proiectarea și fabricarea tuturor telefoanelor și soluțiilor mobile marca Moto și Motorola. Pentru a afla mai multe, vizitați https://www.lenovo.com și citiți despre cele mai recente știri prin StoryHub și Motorola Global Blog.

Disclaimer Legal

Anumite caracteristici, funcționalități și specificații ale produsului pot fi dependente de rețea și pot fi supuse unor termeni, condiții și taxe suplimentare. Toate pot fi modificate fără notificare. MOTOROLA, sigla M stilizată, MOTO și familia de mărci MOTO sunt mărci comerciale ale Motorola Trademark Holdings, LLC. THINKSHIELD este o marcă comercială a Lenovo. DOLBY și DOLBY ATMOS sunt mărci comerciale înregistrate ale Dolby Laboratories. MediaTek este o marcă comercială a MediaTek Incorporated. Snapdragon este o marcă comercială sau o marcă comercială înregistrată a Qualcomm Incorporated. Snapdragon este un produs al Qualcomm Technologies, Inc. și/sau al filialelor sale. Android este o marcă comercială a Google, LLC. Toate celelalte mărci comerciale sunt proprietatea deținătorilor respectivi. ©2023 Motorola Mobility LLC. Toate drepturile sunt rezervate.

  1. Este necesar un plan de servicii 5G și acoperire de rețea 5G; disponibil numai în anumite zone. Contactați furnizorul dvs. de servicii pentru a afla mai multe detalii.
  2. Bazat pe conectivitate la rețea 5G [sub-6GHz] în timpul traficului mediu de rețea. Disponibil cu plan de servicii 5G și acoperire de rețea 5G; disponibil numai în anumite zone; dispozitivul nu este compatibil cu toate rețelele 5G. Consultați operatorul pentru mai multe detalii.
  3. Toate afirmațiile privind durata de viață a bateriei sunt aproximative și se bazează pe utilizatorul mediu testat într-un profil de utilizare mixtă (care include atât utilizarea, cât și timpul de așteptare) în condiții optime de rețea. Performanța reală a bateriei variază și depinde de mulți factori, inclusiv puterea semnalului, setările rețelei și ale dispozitivului, temperatura, starea bateriei și modelele de utilizare.

top-shop.ro%20
Continue Reading

Tehnologie

4 Detalii de care sa ții cont în alegerea numelui de domeniu

Dacă ai luat decizia de a păși în mediul online prin lansarea unei unui proiect, un prim pas pe care trebuie să îl faci este acela de a alege un nume de domeniu pentru afacerea ta. Acest lucru este important în special pentru faptul că este detaliul care oferă identitate business-ului tău online. Deși poate părea un lucru mai puțin important pentru unii webmasteri, în realitate numele de domeniu are o pondere importantă în ceea ce privește evoluția unui site. Alegerea unui nume de domeniu nu este întotdeauna un lucru simplu, mai ales dacă ținem cont de miliardele de nume de domenii deja înregistrate. Cu toate acestea însă, nu ar trebui să fii descurajat, ci determinat să cauți idei creative de nume de domeniu, pentru că la mijloc este vorba despre imaginea afacerii tale.

Serviciile de înregistrare domenii sunt astăzi mai ușor de accesat ca oricând, astfel că singura provocare rămâne aceea de a găsi numele de domeniu reprezentativ pentru business-ul tău online. Pentru că este un pas atât de important și de dificil, am pregătit pentru tine câteva sfaturi ce îți pot fi de folos în identificarea unui nume de domeniu potrivit din toate punctele de vedere. Servicii de înregistrare domenii pot fi regăsite cu ușurință în prezent la www.gazduire.ro.


Evită pe cât posibil cifrele și cratimele

Chiar dacă cifrele și cratimele te pot ajuta să găsești cu o mai mare ușurință un nume de domeniu pentru viitorul tău business, este necesar să iei în calcul faptul că acest lucru va duce la o îngreunare semnificativă a scrierii și memorării unei adrese web. Din acest motiv, este recomandat să eviți pe cât posibil utilizarea acestora, iar dacă decizi totuși să le folosești, asigură-te că alegi un nume de domeniu cât mai simplu.

Fii cât mai succint

Este lesne de înțeles faptul că un nume de domeniu lung sau complicat nu este nici pe departe o alegere inspirată. De ce? Pentru că cu cât un nume de domeniu este mai mult, cu atât acesta este mai greu de scris, memorat sau poate crea confuzie. Ideal ar fi ca numele de domeniu pe care îl alegi, să nu depășească 20 de caractere. Cu cât numele de domeniu este mai simplu, cu atât acest lucru va fi mai apreciat de către utilizatori.

Brand sau cuvânt cheie?

Acest lucru depinde foarte mult de planurile pe care le ai pe termen lung. Dacă dorești ca afacerea ta să devina un brand, atunci poți alege un nume de domeniu care să poată deveni cu ușurință o marcă. Optând pentru un cuvânt cheie, practic vei oferi din start utilizatorilor detalii despre activitatea pe care o desfășori.

Mare atenție la mărcile deja înregistrate!

În alegerea si înregistrarea numelui de domeniu, este mai mult decât esențial să te asiguri că verifici în prealabil dacă acesta nu este deja înregistrat. În caz contrar, riști să te confrunți cu neplăceri de ordin juridic dacă vreuna dintre companii constată că numele de domeniu pe care l-ai ales, periclitează în vreun mod imagina lor. Acest lucru se poate verifica foarte simplu pe site-uri de specialitate.

top-shop.ro%20
Continue Reading




Trending