Connect with us

A-Z NEWS

Si Mirela Vaida a fost lider cu „Show și-așa!”, la Antena 1

Published

on

Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună. Vedetele împărțite în două tabere conduse de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat”, pe parcursul a două ore, prin intermediul unor probe haioase şi au încins o super petrecere de An Nou.

 

Mioara Velicu, Niculina Stoican, Jean de la Craiova, Cornelia şi Lupu Rednic, şi Grigore Gherman au format echipa “popularilor”, condusă de Liviu, în timp ce Andreea Bănică, Marcel Pavel, Monica Anghel, Tavi Clonda, AMI şi Diana Matei au făcut parte din echipa artiștilor pop, avându-l ca lider pe Andrei. Invitații speciali au fost Irina Loghin, Mirabela Dauer, Pindu, Paula Chirilă, Doru Pârcălabu şi Silviu Petcu, Valentina Fătu şi Vasile Muraru. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.6 puncte de rating și 23.5 cota de piață, urmată de PRO TV ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3.5 puncte de rating și 18% cota de piață.

 

Advertisement

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 21.4 cotă de piață, în timp ce PRO TV a înregistrat o audiență medie de 3.5 puncte de rating și 13.5 cota de piață. Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6 puncte de rating și 21.9% cota de piață, în timp ce PRO TV ocupă poziția secundă cu doar 3.9 puncte de rating și 13.9 cota de piață.

Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în Prime-Time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, urmată de PRO TV ce înregistra atunci o medie de 6.5 puncte de rating și 19.7 cota de piață.

 

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus, în Prime Time detaşat clasamentul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 10.8 puncte de rating și 24.7 cota de piață, în timp ce PRO TV a înregistrat o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 14.8 cota de piață.  La fel şi pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 11.4 puncte de rating și 24.5 cota de piață, în timp ce PRO TV ocupă poziția secundã cu doar 7.2 puncte de rating și 15.4 cota de piață.

 

Advertisement
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 31 decembrie 2020

 

top-shop.ro%20




Trending