A-Z NEWS
Si Mirela Vaida a fost lider cu „Show și-așa!”, la Antena 1
Published
4 ani agoon
Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună. Vedetele împărțite în două tabere conduse de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat”, pe parcursul a două ore, prin intermediul unor probe haioase şi au încins o super petrecere de An Nou.
Mioara Velicu, Niculina Stoican, Jean de la Craiova, Cornelia şi Lupu Rednic, şi Grigore Gherman au format echipa “popularilor”, condusă de Liviu, în timp ce Andreea Bănică, Marcel Pavel, Monica Anghel, Tavi Clonda, AMI şi Diana Matei au făcut parte din echipa artiștilor pop, avându-l ca lider pe Andrei. Invitații speciali au fost Irina Loghin, Mirabela Dauer, Pindu, Paula Chirilă, Doru Pârcălabu şi Silviu Petcu, Valentina Fătu şi Vasile Muraru. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.
În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 4.6 puncte de rating și 23.5 cota de piață, urmată de PRO TV ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3.5 puncte de rating și 18% cota de piață.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus detaşat topul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 21.4 cotă de piață, în timp ce PRO TV a înregistrat o audiență medie de 3.5 puncte de rating și 13.5 cota de piață. Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6 puncte de rating și 21.9% cota de piață, în timp ce PRO TV ocupă poziția secundă cu doar 3.9 puncte de rating și 13.9 cota de piață.
Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în Prime-Time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 8.6 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, urmată de PRO TV ce înregistra atunci o medie de 6.5 puncte de rating și 19.7 cota de piață.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a condus, în Prime Time detaşat clasamentul audienţelor. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 10.8 puncte de rating și 24.7 cota de piață, în timp ce PRO TV a înregistrat o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 14.8 cota de piață. La fel şi pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 11.4 puncte de rating și 24.5 cota de piață, în timp ce PRO TV ocupă poziția secundã cu doar 7.2 puncte de rating și 15.4 cota de piață.
Sursa: Kantar Media | |
Copyright: ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group | |
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național | |
Perioada 31 decembrie 2020 |
Partajează asta:
- Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă)
Similare
“Urmează-ţi fericirea şi Universul îţi va deschide uşi acolo unde erau doar ziduri” –Josep Campbell
You may like
CÂȘTIGĂTORII PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2021
ROMÂNIA VOTEAZĂ FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2021. TU alegi câștigătorii!
Mirela Vaida face lansarea momentului pe piaţa media
AUDIENȚE TV Antena 1, lider incontestabil de audienţă, întreaga zi şi în Prime Time, pe toate targeturile
Mirela Vaida la Te cunosc de undeva!: „Lumea nu ştie asta despre mine!”
Ce vedete internaţionale vor urca sâmbătă pe scena Te cunosc de undeva ?
FULMINANT: 3,5 MILIOANE DE ROMANI AU URMARIT REVELIONUL STARURILOR
Mirela Vaida, despre cum își învață cei trei copii să se implice și să ajute: ”Emoția binelui te salvează în orice moment al vieții tale!”
AUDIENTE TV: Show-ul TE CUNOSC DE UNDEVA, a fost din nou lider de audienta
Mirela Vaida: Adevărul care ar sta în spatele succesului poveștii Vulpiței cu Viorel
Trending
- A-Z NEWS2 zile ago
Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate
- A-Z NEWSo zi ago
Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024
- A-Z NEWS2 zile ago
Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe
- A-Z NEWS2 zile ago
Sony extinde gama LinkBuds și lansează noile LinkBuds Fit, LinkBuds Open și boxa LinkBuds
- A-Z NEWS22 de ore ago
Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România